Mitä olet tehnyt nykyiselle kumppanillesi??
Oletko tehnyt jotain ainutlaatuista nykyiselle kumppanillesi rakastellessa?
Mitä et ole tehnyt kenenkään aikasemman kumppanin kanssa
ja teitkö sen siksi että rakastat häntä enemmän kuin ketään muuta
Kommentit (11)
ihan normi setit eli 3 reikää missä vierailla toki sen yhden korkkasin tuossa muutama vuosi sitten
Kaikki edelliset naisystävät (heitä on 47v matkalla kokonaista 5) ovat sanoneet, että vein peppuneitsyyden. Tuorein suhde on nyt 2kk vanha päivälleen, uusi kumppani täyttää juuri 39. Orgasminkin ovat näin saaneet..
En. Kaikki mahdollinen ja mahdoton tuli kokeiltua ensimmäisen teinipartnerini kanssa muutaman vuoden sisällä.
Sainko liian hyvää heti alkuun, ja muut sen jälkeen vain haaleita kopioita?
Ruoskinut pillua. Rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta, mutta ihan sadistisen himon ajamana tuo tehtiin. Toki vastaankaan ei laitettu.
Sormetin anaalia samalla kun nuolin pil lua
Sidoin hänet alastomana sänkyyn ja lähdin baariin. Ei kuulemma ollut mukava yllätys.
Oikein kunnon kielinaintia pyllyyn niin syvälle kuin vain ylettää. Aiemmin olin vain päältäpäin nuoleskellut
Ollaan oltu muutamia vuosia yhdessä, ja tämän miehen kanssa olen kyllä tehnyt niin paljon kaikkea uutta että oksat pois. Hän on alistuvaa sorttia ja minä olen löytänyt itsestäni aika tiukan domman😆. Eli olen piiskannut häntä, pannut strapon-dildolla, ja jopa pissinyt hänen päälleen ja suuhun ym ym. En olisi ikinä uskonut pystyväni tällaisiin juttuihin, mutta kivaa on ja onneksi löytyi tuo puoli itsestä kun tuli vastaan se oikea mies.
Nykyisen miehen kanssa ollaan tehty paljon tissien väliin panemista. Hänellä on tosi herkkä terska ja saa helposti orkkuja jopa mun löysien rintojeni välissä.
No antauduin anaaliseksiin mieheni kanssa, sai peppu neitsyyden
ja tein se koska rakastin häntä ja rakastan edelleen todella paljon (10v naimisissa olon jälkeenkin)