Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konvehtiraivo??????

Vierailija
25.12.2023 |

Tähänkö on menty? Porukka sekoaa, kun ei saa halvalla suklaata?

En tajua. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän raivo syntyisi, jos kaupasta poistettaisiin kaikki namit ja einekset sekä wolt ym. ruokakuriirit lopettaisivat toimintansa? Jos niinku olisi tilanne, että pitäisi hakea omin jaloin terveellistä ruokaa. Nousisiko lihavat ihmiset kapinaan?

se on varmaan ainoa asia mistä tämä kansa voisi nousta avoimeen kapinaan esivaltaa vastaan

Vierailija
22/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä mulle kävi?

Ostin Pandan suklaarasian, se maksoi jotain kympin. No, kotona vasta huomasin että siinähän onkin kaksi kerrosta! Olin luullut että yksi.

Mutta hintaa harmillisempi juttu on konvehtien laimea valikoima: on crispsitä sun tätä, mautonta rasvavaahtoa, muka tryffeliä, erinimisiä marmeladeja, mutta tuoteseloste kertoo kaikkien olevan omenaa+esanssia. Niinpä rasioita tekee mieli ostaa vain harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjellä ajateltuna, se lienee nykyaikana hyvää kehitystä jos konvehteja tuotetaan vain sen verran mitä ihmiset kohtuudella, normaalihinnalla ostaisivat. Siis jos ajatellaan hävikkiä, luonnonvaroja, terveysnäkökulmaa jne. Mutta tästä tais olla järjenkäyttö kaukana. Aina kun mikä tahansa tuote myydään halvemmalla, kyky harkita vähenee.  

Vierailija
24/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli oikeastaan joulun paras uutinen oikea ilosanoma. Konvehdit eivät olleetkaan tarjouksessa hah hah!! On kyllä liian hyvin ihmisillä asiat.

Vierailija
25/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti se juttu. Eivät saaneet suklaata alennuksella aattona.

Kävin aattona lähikaupoissa: suklaahyllyt ammottivat tyhjyyttään. Kauppiaat oli osanneet mitoittaa tilauksensa nappiin.

Vierailija
26/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaa porukkaa kuin jotka vaativat Pekka Poudan koiria takaisin televisioon.

Vierailija
27/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hankin joulusuklaat aina etukäteen. Jotenkin liian lähellä joulua tuntuu, ettei kaikkia lajeja ole enää edes hyllyssä. Kauheeta jos jäis ilman just niitä lemppareita 😅

Kaikkihan ne on samaa mössöä.

Vierailija
28/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen hevosen meni 250 000€ niin kyllä se täytyy jostain kattaa vaikka niillä normihintaisilla suklailla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi