Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Konvehtiraivo??????

Vierailija
25.12.2023 |

Tähänkö on menty? Porukka sekoaa, kun ei saa halvalla suklaata?

En tajua. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta edes nuo ennen joulua olleet konvehtien reilun kympin kilohinnat eivät ole erityisen kovia.

Huonosti menee, jos ei ollut varaa sukulaatiin. 

Vierailija
2/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy syy someraivoon. Ja media villitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkiko pitäisi saada alennuksesta? Vi tun idi ootit!

Vierailija
4/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on toisinpäin ranvehtikoivo.

Vierailija
5/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näin joulun aikaan suomalaisten mielenterveysongelmat räjähtää käsiin. Konvehtiraivoajat on esimerkki siitä.

Vierailija
6/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän raivo syntyisi, jos kaupasta poistettaisiin kaikki namit ja einekset sekä wolt ym. ruokakuriirit lopettaisivat toimintansa? Jos niinku olisi tilanne, että pitäisi hakea omin jaloin terveellistä ruokaa. Nousisiko lihavat ihmiset kapinaan?

Vierailija
7/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä Tokmannin ilmainen ämpäri-sarjan juttuja, joita ei normaalijärjellä varustettu ihminen tajua.

Vierailija
8/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin näin joulun aikaan suomalaisten mielenterveysongelmat räjähtää käsiin. Konvehtiraivoajat on esimerkki siitä.

Merkki vaan ihmisten huonosta ruokavaliosta. Kyllä sokeri-rasva-suolapöhnä saa ihmiset huonolle tuulelle, kun joulunakin pitää raivostua mitättömistä asioista. 

Vierailija
9/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näitä Tokmannin ilmainen ämpäri-sarjan juttuja, joita ei normaalijärjellä varustettu ihminen tajua.

Nykyään tajuan sen ämpärihomman, kun vuosikausia mulla oli yksi ämpäri ja se meni pilalle pinttyneen hajuhaitan takia. Käsitin, että on parempi, jos ämpäreitä on useampia ja nyt pitäisi ihan itse ostaa useampi ämpäri, niin kyllähän tuntuu, ettei sellaiseen halua käyttää rahaa. Varmaan nyt hakisi ämpärin, jos niitä jaettaisiin jossain. 

Vierailija
10/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on tässä maassa menty että raivota pitää,ei sen väliä mistä kun nyt vaan raivotaan.Pienet on ongelmat kun suklaasta palaa päreet joten toivotaan ettei kenellekään tule ens vuonna suurempia murheita.Josko se Putlerkin ymmärtää meidän tuskan ja lopettaa vituilun kun sanotaan että meiltä on suklaat loppu.

Vierailija
11/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tajuan sen ämpärihomman, kun vuosikausia mulla oli yksi ämpäri ja se meni pilalle pinttyneen hajuhaitan takia. Käsitin, että on parempi, jos ämpäreitä on useampia ja nyt pitäisi ihan itse ostaa useampi ämpäri, niin kyllähän tuntuu, ettei sellaiseen halua käyttää rahaa. Varmaan nyt hakisi ämpärin, jos niitä jaettaisiin jossain. 

Kuinka kaukaa? Meneehän sitä bensaakin?

Vierailija
12/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilotolkulla suklaata naamaan pyhinä, ja sitten ihmetellään miksi sokeriarvot on päin p-ttä.

Ja eikun metforminia ja Jardiancea päälle, jos sydänkohtaukselta vältytään.

Lääkkeeksi vähän glögiä. Sillä se lähtee.

Vierailija
13/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin että laturaivon, rattiraivon, someraivon ja takaraivon lisäksi saatiin myös konvehtiraivo.

Ensi viikolla on rakettiraivon vuoro. Mitähän sitten seuraavaksi? 

Vierailija
14/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan persujen raivosta, kun Alko on tänään maanantaina ja huomenna tiistaina kiinni. Saateri sentään.

Vierailija
15/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti se juttu. Eivät saaneet suklaata alennuksella aattona.

Vierailija
16/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ämpärit maksaa pari euroa.

Vierailija
17/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin joulusuklaat aina etukäteen. Jotenkin liian lähellä joulua tuntuu, ettei kaikkia lajeja ole enää edes hyllyssä. Kauheeta jos jäis ilman just niitä lemppareita 😅

Vierailija
18/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvää diabetestä. 

Vierailija
19/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän raivo syntyisi, jos kaupasta poistettaisiin kaikki namit ja einekset sekä wolt ym. ruokakuriirit lopettaisivat toimintansa? Jos niinku olisi tilanne, että pitäisi hakea omin jaloin terveellistä ruokaa. Nousisiko lihavat ihmiset kapinaan?

Ei ne jaksaisi sitä tehdä, jos siis pitäisi nousta sohvalta.

Vierailija
20/28 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen konvehtihyllyjä sekä ennen että jälkeen joulun ettei tulisi syötyä liikaa suklaata. Joulun jälkeen se on vielä vaikeampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme