Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin mukaan meidän pitäisi antaa lapsen syödä tuttia niin kauan kuin itse haluaa....

Vierailija
06.01.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli vastannut viestiisi, että antakaa lapsenne syödä sitten karkkiakin niin paljon kuin haluaa??? Tutti ja karkki nyt on vähän eri asia!!!

Oman lapseni kohdalla olen sitä mieltä, että saa pitää unituttinsa periaatteessa niin kauan kuin sitä tuntee tarvitsevansa. Luulen, että jokainen lapsi on joskus siitä valmis luopumaan. En halua tuttia väkisinkään viedä ja en kyllä ymmärrä, että miksi pitäisikään. Ei ne hammas ongelmat ole automaattisesti tutin syöntiajasta riippuvaisia.

Tuttavamme " vieroitti" 1v9kk ikäisen tyttärensä tutista ja tyttö huusi tuttiansa tuntikausia nukahtamatta ja silloin päätin, että miksi pitää tahallaan hankaloittaa noin pienen lapsen nukahtaminen ja turvallisuuden tunne niin, että yhtäkkiä tutit vaan katoaa.

Aion itse ainakin yrittää tutin poisjäämistä aikanaa niin, että keskustelen lapseni kanssa asiasta ja yhdessä päätämme, että nyt on tutit aika viedä vaikka oravanpojille (kuka vie minnekin...).

Pääasia on se, ettei tutit ainakaan yhtäkkiä katoa vaan lapsi on jo sen ikäinen, että ymmärtää mitä on tapahtumassa ja on siihen valmis.

Vierailija
2/2 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun lapsesi sitten 5- vuotiaana on valmis luopumaan tutistaan, niin sitten on hyvä aika.. ? niinkö??

Sekä potalle ei tarvitse opetella, vaan saa käyttää niin kauan vaippaa kun itse tuntee sen olevan tärkeää...? Siis, olkaa vanhempia lapsillenne. Lapsen on myös opittava että elämässä on pettymyksiä ja kaikkea ei saa kun haluaa. Sekä luopuka siitä vauvastanne ja antakaa lapsen kasvaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän