Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsena pahoinpideltyjä?

Vierailija
25.12.2023 |

Kasvoin kahden narkomaanin kanssa 4 vuotiaaksi ja kun isä yritti tappaa Äitini he erosivat. Äitini lopetti päihteet vieroitiksen jälkeen ja löysi työpaikan ja uuden miehen josta tuli isäpuoleni. Hän käytti minua seksuaalisesti hyväkseen jota olen käsitellyt terapiassa vuosia sitten  joka jäi kesken. Minut pakotettiin myös tapaamaan isääni joka käytti kovia huumeita ja möi niitä  usein  jouduin avaamaan oven kun siellä oli ostajia tai velkojia, isä meni piiloon. Neuloja keitettiin  kattiloissa jne... nyt olen saanut kuukausi sitten tietää että minut on pahoinpidelty pahasti vauvana ja taaperona ja Äitini oli kamoissa usein  kanssani. Hän ei ole kertonut tästä itse minulle sain tietää kun tilasin dokumentteja ls suojelusta. Tuntuu etten pääse tästä yli että myös äiti käytti huumeita ja osallistui pahoinpitelyihin. Tunnen itseni täysin arvottomaksi. Itken jatkuvasti salaa, minulla on itselläni yksi lapsi. Miten tästä eteenpäin? Tunnen että kaikelta on pudonnut pohja ja elämäntarinani onkin erilainen ja perustanut valheeseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen etten ole koskaan ollut huolenpidon ja rakkauden arvoinen. Aikuisiällä olen ollut suhteissa joissa on ollut välivaltaa ja hyväksikäyttöä. 

T: ap 

Vierailija
2/2 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi lohduttavaa kuulla muiden lapsena pahoinpideltyjen selviytymisestä tai jotka ovat eläneet päihdeperheissä ja seuranneet vanhempien huumeidenkäyttöä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän