Mitä huusit viimeksi huutonetistä?
Kommentit (21)
ostin pienen, liilan nahkalaukun, 49¿.
maksoin aika paljon kun postikulut oli 2 eur, hyväkuntoinen oli kuitenkin
tiedän että uutena maksaa 35 eur mutta alesta voi saada -50%.
sitten seuraan leikkikaluista brion junaradanosia
2kirjaa yhdessä paketissa. Tulivat 2 päivässä. Olen tyytyväinen.
Tyytyväinen olen, ovat ihan uuden veroiset!
Vielä kun sais toiselle muksulle 104cm kurikset, muttta eioota tuppaa olemaan näillä keleillä huutiksessakin.
liekkö ollut joku tarjous, kun ei ollut ainoa kyseisen kenkäparin myyjä
Tuli nopeasti priima-kunnossa,
kierrätystä parhaimmillaan:)
paljonko maksat? Mulla olisi tarpeettomat Rukka kurikset kokoa 104, väri tummansininen. Todella hyväkuntoiset, eipä näy käytönjälkiä
MUTTA NYT OON JÄÄNYT KOUKKUUN MYÖS E-BAYHIN... SIELTÄ SAA NIIN IHANAA KAMAA MITÄ SUOMESTA TAAS EI SAA :) (postarit on usein melko paljo mut joissain tuotteissa, kuten esim. disneyn autot elokuvasta olevasta salaman kuljetusrekka-autosta maksoin 55$, (eli 42e) kun sama rekka oli huutiksessa 53e +7,10e postikulut.. eli aika paljo halvemmalla lähti postikulujenki kera!)
Vierailija:
paljonko maksat? Mulla olisi tarpeettomat Rukka kurikset kokoa 104, väri tummansininen. Todella hyväkuntoiset, eipä näy käytönjälkiä
Voisin maksaa esim. 8e+postikulut, yhteensä siis noin kympin, jos kerran ovat ihan ehjät ja hyväkuntoiset. Mitä mieltä olet?
niin on munkin lähdettävä. Mutta jos näet tämän viestin, niin laita ihmeessä kurahousut esim. huutonettiin myyntiin, huudan ne varmasti! (jos hinta on kohtuullinen)
halusikin 15 euroa. Harvoin tingitään näin päin. Ja olin hinta-laatusuhteeseen tyytyväinen.
olin tyytyväinen, oli ihan priimakuntoisia vaatteita. Ostin lappuhaalarit ja puseron lapselle.
nyt pidänkin taas vähän taukoa ja keskityn myyntipuuhiin..
olin tyytyväinen, hintaa en muista, alta kympin kuluineen.
Farkut 39e postikuluineen. Olen todella tyytyväinen. Itselläni kirjoja myynnissä. 40 alunperin, tällä hetkellä myymättä 12 :) hyvin käy kauppa.