Miten täällä on niin paljon negatiivisia ketjuja joulusta?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet?
Minä kysyn, koska ihmettelen. Kerro sinä. Ap
Olen tehnyt muutaman aloituksen ja kyllä tulee kiukkuisia/vihamielisiä/sarkastisia vastauksia.
Noh, tapansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt muutaman aloituksen ja kyllä tulee kiukkuisia/vihamielisiä/sarkastisia vastauksia.
Noh, tapansa kullakin.
Jouluhan on ilon juhla!
Jokuääliö on kaivanut aika monta ikivanha aloitusta varsinkin lasten vuoksi vaikeista jouluista.
Ne lapset ovat nyt jo parikymppisiä, mutta meneehän nekin palstantäytteenä.
Negatiiviset "masentuneet" vetävät toisiaan mukaan omaan itsesääliinsä, mielummin kuin itse hyppäisivät pois siitä omasta harhastaan. Sitähän se on. Ne pelkää
Neutraali joulu. Saako niin sanoa? Ei iloa eikä surua. Kuin normaali viikonloppu.
Entä jos ei vietä ollenkaan joulua ja sitten ihmettelee suvun jouluperinteitä ja älytöntä vouhotusta.
Itse en vietä joulua ja haluaisin, ettei minua painostettaisi siihen.
23.12, kun kaikki odottavat iloisina joulua, naapurin lasten vanhemmat olivat ihan myrkyn nielleitä. Tuli sellainen olo, että onko tämä tottakaan?
Vierailija kirjoitti:
Neutraali joulu. Saako niin sanoa? Ei iloa eikä surua. Kuin normaali viikonloppu.
----
Suosittelen. Minä olen viettänyt sitä monta kertaa siten, etten vietä ollenkaan. Normaali arki. Siihen tottuu äkkiä ja sen jälkeen ei enää tee mieli osallistua mihinkään joulujuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulet?
Minä kysyn, koska ihmettelen. Kerro sinä. Ap
En ole keneltä kysyit, mutta vastaan mitä arvelen.
Joulu kärjistää ongelmia. Tämä palsta on yksi helppo tapa purkaa pahaa oloaan. On hyvä muistaa, että vaikka itsellä on asiat hyvin ja juhlat on kivoja, niin kaikilla ei ole samoin.
Juhlien aikana täällä näkee aina kaikista kärkkäimpiä mielipiteitä ja kiivaimpia aloituksia.
Trollaus on harrastus siinä missä esim sukkien kutominen.
No mitä luulet?