Voi helvetti tuota telkun ohjelmatarjontaa.
Sama nauha pyörii Ylellä. Samat ohjelmat ja elokuvat kuin viimevuonna, Jope ruonansuut, luottomies jne. Ei mitään mielikuvitusta! Uusintoja uusintojen perään! Sama Maikkarilla. Todella halventavaa katsojia kohtaan. Vielä tästä hyvästä maksetaan yle veroa että saadaan katsoa uusintoja.
Kommentit (52)
Jollakin menee joulu pilalle jos ei saa töllöstä tilaamiaan leffoja ja ohjelmia. Mutta eihän tuo ole edes mikään tilauspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin menee joulu pilalle jos ei saa töllöstä tilaamiaan leffoja ja ohjelmia. Mutta eihän tuo ole edes mikään tilauspalvelu.
Mutta maksan siitä enemmän kuin Netflixistä, joten kyllä on oikeus odottaa saavansa rahoille jotain vastinettakin.
Olisiko niin, että se mitä esitetään vastaakin joidenkin muiden palautekanaviin lähettämiä toiveita, mutta ei juuri valittajien.
Huoh miksi ihmiset maksaa yle-veroa. Itse en maksa.
Joulua on vielä jäljellä. Sieltä kerkiää tulemaan vielä yhtä jos toista ohjelmaa.
Katsooko joku vielä suoria lähetyksiä???
Onhan niillä kuitenkin valtavasti katsojia, joten koko ilmiö kertoo enemmänkin suomalaisten älykkyyden tasosta. Samahan koskee radiossa soivia artisteja ja leffateatterissa näytettäviä leffoja. Suomessahan kaikki tehdään aina sen heikoimman lenkin mieliksi eli mennään aina sieltä, missä aita on matalin.
Mitä jos katsojatilastot näyttääkin ihan hyviltä? Näemme myöhemmin.
Juuri päiviteltiin samaa asiaa. Ihan surkea ohjelmatarjonta 😠
Kaikille ei ole aina kaikkea. Onko se jotenkin uutta.
Telkkarista on tullut suurilta osin pelkkää sontaa jo ainakin viimeiset 10 vuotta. Kaikkia turhia "realityjä" ja umpisurkeita suomalaisia sarjoja. Ja tietysti loputtomia uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Huoh miksi ihmiset maksaa yle-veroa. Itse en maksa.
Olet siis köyhä rupu. Tienaat niin vähän, ettei veroa peritä.
Voit valita katsottavaa kirjastokortillasi jos sulla on se kirjasto pin, mene Kirjastokino ja ja e leffat..Tämä ei oo vitsi vaan heitin palvelua. Olen nyt jo 2 hyvää filmiä sieltä katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Joo... Itse olisin odottanut leffoja Yksin kotona, What happenwd to Santa jne.. mut ehkä nekin on sitten jo "niin nähty".. Ne jotenkin kuuluu jouluun 👍
Joululeffoja on pyörinyt ilmaiskanavalla aamusta iltaan 2 kuukautta. Olisit tallentanut ne.
Mä katsoin Areenasta Papillonin uustuotannon. Ja sitä ennen koko päivän katsoin YLEä, minkä muilta hommiltani kerkesin. Esim Oslon gay-kuoron musikaalikonsertti oli upea.
Vois böndepercelit ottaa mallia, miltä MIES näyttää kun se pikkasen huolehtii itsestään ja ulkonäöstään ja pystyssä päin elää omana itsenään eikä toksisten setämuottien puristuksessa.
Siinä oli silmäniloa kummallekin (kaikille) sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta maksan siitä enemmän kuin Netflixistä, joten kyllä on oikeus odottaa saavansa rahoille jotain vastinettakin.
Tuskinpa maksat.
Ruikuta Oli Immoselle ja Sebastian Tynkkyselle, jotka on vuosikaudet istuneet YLEn hallintoneuvostossa peukalot perceessä leikkaamassa budjettia.
Ne kokouspalkkiot on suuruusluokkaa 6 donaa vuodessa. Siellä on käyty viinerikahvit juomassa ja kuittaamassa kokouspalkkio. Sen teidän kellokkaat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jouluaattona pidä telkkaria katsoa vaan vaikka leikkiä lasten kanssa, nautiskella hyvästä seurasta ja paneskalla kumppania.
Kaikki nuo samaan aikaan? Voi lapsiparkoja.
Vastaavasti persukuoro alkaa vollottaa, jos itsenäisyyspäivänä ei esitetä jotain versiota hävitystä jatkosodasta.
Ilmaiskanavien englanninkielinen amerikanpaska niille kelpaa, muttei englantia puhuva työssäkäyvä asiakaspalveluhenkilö.
Milloin juntit olis mihinkään tyytyväisiä?
Minä en kaipaa jouluna telkkarista kuin Lumiukon ja joulurauhan julistuksen ja ne minä sain. Olen ihan tyytyväinen tv:n joulutarjontaan.
Ylpeys ja ennakkoluulokin löytyy DVD:nä hyllystä, ei tarvitse marista senkään puutetta telkkarin ohjelmistosta.
Kyllähän esim.ylen kanavat näyttää jatkuvasti nykyään uusintoja eikö ole enää varaa tuottaa uusia ohjelmia?surkea on tämä jouluaaton tarjontankin