Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Sheinistä tilaaminen todella VÄÄRIN? Mietin kun siellä olisi tosi pitkiä farkkuja edullisesti..

Vierailija
24.12.2023 |

Olen itse tosi pitkä nainen joten vaikea löytää pitkiä farkkuja noin edullisesti muualta. Mutta mietin onko ihan kauhea asia tilata tuolta? :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kauhea. Kiinassa valmistetaan lähes kaikki zalandon ym vaatteetkin. 

Vierailija
2/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ostaa niitä kuukauden välein niin siitä vaan. Laatu ei ole kummoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat ostaa niitä kuukauden välein niin siitä vaan. Laatu ei ole kummoinen.

No en halua, en ole koskaan ennen tilannut ja olen kuullut että siellä olisi myös hyvälaatuisia tuotteita kyllä?

Vierailija
4/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en halua, en ole koskaan ennen tilannut ja olen kuullut että siellä olisi myös hyvälaatuisia tuotteita kyllä?

KAtoppa juutuubista näitten tehtaitten duunareita ja mieti toisenkin kerran.

Mene räätälille/ompelijalle ja teetä housut, saat kestävät ja pestävät!

Vierailija
5/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa jo asut lähellä UFF:a. Heillä on nyt tasarahapäivät ja voit saada edullisesti laatutuotteita

Vierailija
7/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut ja on usein parempaa laatua kuin huomattavasti parempimaineiset ja kalliimmat merkit. Pitää vaan lukea arvostelut tarkkaan joka tuotteen kohdalta. 

Vierailija
8/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut ja on usein parempaa laatua kuin huomattavasti parempimaineiset ja kalliimmat merkit. Pitää vaan lukea arvostelut tarkkaan joka tuotteen kohdalta. 

KAtoppa sinäkin tuo tehdasvideo ja avaa silmäsi!

Vierailija
9/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyesteri-eli muovivaatteita.

Vierailija
10/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KAtoppa sinäkin tuo tehdasvideo ja avaa silmäsi!

Mutte miten tuo eroaa esim Zalandon vaatteista? Kun sieltä olen normaalisti tilannut. siellä vaan pitkien naisten farkut, yli 50 euroa. sheinillä saisi 20e. Suuri hintaero kun olen vähätuloinen.

Vierailija
11/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polyesteri-eli muovivaatteita.

Ainakin yhden farkun t iedoissa luki: 58% Cotton, 22% Polyester, 16% Viscose, 2% Polyamide, 2% Lyocell

Vierailija
12/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijat laittavat vaatteisiin hätäviestejä. Kai joistakin on niitä kiva lukea. 

Vierailija
13/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelijat laittavat vaatteisiin hätäviestejä. Kai joistakin on niitä kiva lukea. 

Eroaako tuo Shein sitten jotenkin esim Zalandon vaatteista?

Vierailija
14/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella väärin. Tuo on pahin riistäjäfirma.

Vierailija
15/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa jo asut lähellä UFF:a. Heillä on nyt tasarahapäivät ja voit saada edullisesti laatutuotteita

UFFin, FIDAn, ynnä muiden vastaavien tarjonta pitkille naisilla on äärimmäisen rajoitettua.

Vierailija
16/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFFin, FIDAn, ynnä muiden vastaavien tarjonta pitkille naisilla on äärimmäisen rajoitettua.

eI oo uffea täällä. Ei edes kiun pari kirppiria. ei löydy mitään edulliseen hintaan. Harmi

Vierailija
17/17 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi Sheiniä vihataan niin paljon mutta kuitenkin tilataan sitten zalandolta, Hm:stä yms, kirppareilta(tarkistaako joku minkä merkin vaatteita kirpparin vaate on?)