Miksi jotkut vetävät vessan kansi auki?
Esimerkiksi sisareni tekee noin, silloinkin kun on kylässä luonani. Ärsyttäääää! Miten voi olla niin vaikeaa aikuisille ihmisille laittaa kansi kiinni ennen kuin vetää vessan? Kuvottaa ajatuskin niistä kaikista bakteereista, jotka lennähtävät ympäriinsä. Tästäkin videosta näkee, miten leviävät ympäriinsä:
Kommentit (63)
Kukin vetäköön niin kuin haluaa: käytännössä mikrobit eivät sieltä silmille hypi oli kansi auki tai kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kukin vetäköön niin kuin haluaa: käytännössä mikrobit eivät sieltä silmille hypi oli kansi auki tai kiinni.
Omassa kodissaan toki miten haluaa, mutta ei minun kodissani.
Ap
Kiinnihän sen täytyy olla. Aika tyhmä on ihminen joka ei sitä tajua. Yäks.
Vähän samanlainen kun tyyppi joka röhisee ja räkii toisten naamaan.
Minä ainanki haluan nähdä ja vilkuttaa tortulle hyvää matkaa biolanin mustamulta kekoon josta mammat ostaa keväällä porkkanapenkiin " multana "
TV. Multa tuli jo
Siksi että näen että pönttö tyhjenee ja toisekseen en halua tarttua kanteen.
Silleenhän se kuuluu vetää käteen.
Eikö jouluaattona ole muuta puheenaihetta...
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa haju on ainetta ja paskanhaju on paskaa. Ja ne molekyylit bakteereineen leijuvat kyllä iloisesti ilmavirrassa, jonka vessan vetäminen aiheuttaa.
Jälleen yksi bakteeri kammoinen vauhdissa
Vessan istuimessani on järeä koroke lonkka- ja selkävian takia. Kantta ei saa kiinni. Ikävä kyllä.
Miesten parta on tutkitusti yhtä likainen kuin vessanpönttö ja naiset hieroo huuliansa miesten partaa vasten. Eikä sekään ole ongelma naisille että ottavat suuhunsa miesten sukuelimen. Joten miksi vessanpöntön vetäminen kansi auki on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taidat olla sääntöjen ahdistama yksinäinen "ihminen".
Käyn diabeetikkona 10-12 kertaa vuorokaudessa vessassa pienemmällä tarpeella ja vain kerran istualtani. Miksi siis heiluttelisin kantta aivan turhaan pitkin päivää?
Vähä älyisyyttä. Jos pelkäävät bakteereita niin varmaan pesevät kätensäkin ennen vetoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmeisesti sisaresi kuitenkin tekee näin myös sinun kotonasi, kun olet niin ärtynyt.
Mitä hän tarjoaa selitykseksi, kun kysyt että miksi hän tekee niin?
Luulen, että on paljon ihmisiä, jotka eivät edes tiedä, että tämä on merkityksellinen hygienia-asia. Korona-aikaan vessanveto-ohjeetkin tulivat julkisesti monelta taholta, mutta kuten muunkin tiedon, ne on voinut jättää huomiomatta tai jo unohtaa.
Se on jännittävää seurata kun pissi ja kakka möyryää ja kuohuu kuin koskessa.
Täytyy tunnustaa että en ole sulkenut kantta vielä koskaan, avaamaan olen joutunut ja manannut kun joutuu koskemaan.
Tietysti varmistaakseen että kaikki menee viemäriin
Enpä tiedä. Itse suljen aina kannen.