Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Miten saan tyypin, jota ajattelen koko ajan lähettämään mulle tekstarin???

Vierailija
06.01.2007 |

Telepatiaa? Suggestiota? Mitä? Kellään jotain ehdotuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mutta totta, sillä joskus se toimii...

Vierailija
2/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää että miks ite ei voi olla yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä ihmisiä vaivaa?Toki jos sallit ukolles samanlaisen käytöksen - niin siitä vaan!

Vierailija
4/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kerran tällä tekniikalla " ihonalaiseni" , eks-ihastukseni tunnustamaan rakkautensa mesessä kerran, joku aika sitten sain tavattua " sattumalta" tällä tekniikalla erään ihmisen muutamana päivänä peräkkäin.

Kummallista ja vähän itseäkin ihmetyttää, mutta se vain toimii. Ilmeisesti joku telepatia on kuitenkin olemassa.

t. 3

Vierailija
5/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastukseeni, jota minun ei pitänyt tavata ennen kuin viikon päästä, koska hänellä piti olla menoa. 22 maissa illalla hän sitten laittoi viestiä ja kysyi vieläkö pääsisin hetkeksi hänen kanssaan pihalle leikkimään :) Eli toimi.

Vierailija
6/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joittenkin kanssa pelaa, mutta harvoin, todella harvoin niitten kanssa joitten toivoisin. Ehkä ap sun tarttee unohtaa koko juttu tai sitten ite ottaa yhteyttä jollain tavoin.

Vierailija
7/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim: Huominen sopii hyvin. Eikä muuta. Ja sitten lähetät, että Anteeksi, viestin piti mennä ystävälleni, joka on seuraavana puhelinluettelossani. Eiköhän hän sitten jotain vastaa takaisin, ja sinä et vaikuta tyrkyltä kun vain inhimillinen erehdys.

Vierailija
8/9 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saat yhteyden tähän ukkoon?

Vierailija
9/9 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetin vastaavassa tilanteessa anonyymin tekstarin (googleta anonyymi tekstiviesti), johon laitoin jotain sinnepäin että " Onkohan mulla nyt jotenkin antennit vinossa, mutta olen ollut aistivinani välillämme... noh, jotain :) Jos olen oikeassa, varmaan arvaat kuka olen ja ehkä otat yhteyttä...;)" Ei mennyt montaa päivää kun ihastus laittoi vastausviestin :) Sen aikaa kuulemma meni ennen kuin keksi kuka olen ja uskalsi tekstata...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän