Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lahjaksi lipun Blue Originin avaruusmatkalle, mutten todellakaan uskalla lähteä. Haluaako joku lähteä puolestani?

Vierailija
24.12.2023 |

Pelkään korkeita (ja ahtaita) paikkoja enkä uskalla lähteä nykyvempaimilla vielä avaruuteen. Lipun ovh noin 400,000 euroa. Lähtö on Cape Canaveralista Floridasta 1.5.2024 (säävarauksella). Mukana 20 muuta henkilöä. 

Lääkärintarkastus tehtävä Suomessa ja osoitettava BO:lle. Muita vaatimuksia, kuten ikä tms ei ole. 

Jos joku haluaa, niin voin myydä tuon pilkkahintaan, 50,000 euroa - jos jotakuta kiinnostaa? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko osamaksu esim 5k kuussa vuoden ajan? 

Vierailija
2/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuko osamaksu esim 5k kuussa vuoden ajan? 

Mäkin voisin osamaksulla ostaa jos riittää 100e/kk. Eli 500 kuukauden ajan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Blue Beamin superlaserin, joka on latautunut ampumavalmiiksi juuri vapun tienoilla. Voisikohan kokeilla tuohon turistirakettiin .... 

Vierailija
4/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄHHH??!?! Kuinka rikasta väkeä täällä oikein on? 400 tonttua!?? Kiehtova ja originelli lahja toki. Mä sain villasukkia ja bokserit. - Ja sukat on nyt jalassa, ei tartte odottaa puolta vuotta. 

Vierailija
5/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tästä tehdä vaikka av ryhmämatkan?

Vierailija
6/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kolmella tonnilla? 

Vierailija
7/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutatko maksusitoumuksen? (Jos saa)

Vierailija
8/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan 5€

Vierailija
9/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti haluaisin mutta ei ole varaa. Jos kukaan ei maksa niin annatko ilmasiks?

Vierailija
10/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myynnissä kuolemantähti

Vierailija
11/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin perheen kanssa Virginillä kiertoradalla 6h reissu. Sir Richard Branson oli perämiehenä. Lapsiystävällinen matka ja henkilökunta. Ruoaksi oli spagettia ja lihapullia - perus ilmailuruokaa jota Finskikin tarjoilee. Itteä vaan vähän ketutti kun sain keskipaikan, enkä nähnyt lainkaan ulos. Pääasia että lapset tykkäs. Nyt on vaan sitten ensi jouluna vähän vaikeampi pistää paremmaksi kun mukulat tottuneet luksukseen. 

Vierailija
12/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä lippuja Marsiin ja Saturnukseen.

Vain rajoitetun ajan

Vierailija
13/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako penisraketti nostaa av-mamman? Pelkään että moottorit puskee savua jo puolimatkassa ja mamma tekee aloituksen tänne takaisin pudotessaan. Valittaen että lerppamuna oli tämäkin ja pettymys.

Vierailija
14/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Olen tullut humanoidien kaappaamaksi vuosi sitten ja näin avaruutta ihan tarpeeksi. Nyt kävelen mikrosiru pyllyssä kun probettivat mut heti ensi alkuun. Tähdet kyllä näkyi kirkkaasti ja Suomenkin pystyi erottamaan, koska ei ollut ilmansaasteita edessä, toisin kuin muiden maiden kohdalla. 

Kiinan muuria et sieltä tosin näe. Kuten et näe leveämpiä moottoriteitäkään. 

Vierailija
15/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain vastaavanlaisesti turhan lahjan: Tuoksukynttilöitä! Tehdäänkö vaihtari? Win-win!

Vierailija
16/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sukellusvenematkan Mariaanien hautaan. Reissu tehdään hyvällä hiilikuituisella suklarilla. 

Vierailija
17/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄHHH??!?! Kuinka rikasta väkeä täällä oikein on? 400 tonttua!?? Kiehtova ja originelli lahja toki. Mä sain villasukkia ja bokserit. - Ja sukat on nyt jalassa, ei tartte odottaa puolta vuotta. 

Suomessa tuskin kukaan saa tuollaista lahjaa, kunhan haaveilee että saisi. Jos olisikin niin on varmaan muutakin tekemistä kuin täällä kirjoitella 

Vierailija
18/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Muskilla olisi kehittynein ja turvallisempi peli. Lähde sillä mielummin. 

Vierailija
19/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meno-paluu? 

Vierailija
20/22 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä ap se joululoton voittaja? Ootko sinkku, kattelin tuossa että ootkin yht'äkkiä tosi komea/kaunis! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi