Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imusolmukesyöpä, tunnetko...

Vierailija
06.01.2007 |

ketään joka olisi sairastanut/ oletko itse sairastunut? Mitkä olivat ensioireet, miten lopulta kävi? (tiedän kirjatiedot, kaipailisin omia kokemuksia)

T. Tuloksia odotteleva

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oireita sinulla oli?millaiseksi imusolmuke muuttui ja missä?kiitos jos jaksat vastata!

Vierailija
2/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä oireita olivat kauhea väsymys, selkä ja vatsakivut ym.. Meni yli puoli vuotta kun selvisi mikä vaivasi ja ehti levitä jo pernaankin. hemoglobiini oli laskenut jo alle sataan ja tulehdusarvot olivat nousseet. Hoitona oli puoli vuotta sytostaatteja ja kuukauden aja sädehoitoa lopuksi.

Nyt reilu kolme vuotta hoitojen loppumisesta ja " terve" olen. Kontrolleissa käyn säännöllisesti.

Mutta tsemiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen sairautensa oli erittäin harvinaista laatua ja ennustekin oli alusta asti hyvä. Hoitui sytostaateilla ja sädehoidolla, molempia tarvittiin vain lyhyt jakso. Nykyisin hän on terve.

Hänen tapauksensa oli imusolmukesyövän harvinaisinta laatua, joten tätä ei oikein voi käyttää esimerkkitapauksena, mutta kerroinpa tämän silti, sillä halusin muistuttaa, että syöpiä on niin erilaisia. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
4/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita: kuumeilu, yskä, hengenahdistus.

Tsemppiä ap:lle, toivotaan, ettei kuitenkaan olisi mitään vakavaa.

Vierailija
5/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mainittuja oireita ja odottavan aika on pitkä. Suvussa on ollut paljon syöpiä, myös lymfoomaa. Minulla on kaksi pientä lasta (toinen alle 1v.) ja ikää 27v :(

Vierailija
6/6 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ epämääräistä kipua, kova väsymys, yöhikoilu, huono yleisvointi. Klassiset oireet siis, mutta ei laihtumista. Todella tietää, että jokin on huonosti, ei vain sinne päin. On suljettu pois paljon eri vaihtoehtoja ennen tätä.

Lisääkin saa kertoilla kokemuksia. Jostakin syystä tieto rauhoittaa, oli se minkälaista hyvänsä.