Teini lähti poikaystävänsä kanssa johonkin,minä lämmitin riisipuuroa mikrossa ja tulin terästetyn glögin kanssa röökille
Avataan lahjat kunhan teini palaa.
Ruuaksi on riisipuuroa ja maksalaatikoa tai nuudeleita ja kalapuikkoja.
On tämä jotenkin ankeaa. En muista milloin viimeksi ollut joulufiilis.
Kommentit (25)
Oma vika. Minä olisin sanonut teinille että nyt ei lähdetä mihinkään vaan ollaan perheen kanssa kotona ja ruuan kanssa ei saisi nirsoilla vaan se on jouluruoka tai nälkä.
Kuulostaa ihan joltain weetee joululta.
Vierailija kirjoitti:
Oma vika. Minä olisin sanonut teinille että nyt ei lähdetä mihinkään vaan ollaan perheen kanssa kotona ja ruuan kanssa ei saisi nirsoilla vaan se on jouluruoka tai nälkä.
Ja sitten kuuntelet kiukuttelua ja ovien paiskomista? Luuletko että 15vuotias tai minkä ikäinen ap:n lapsi onkaan istuu katsomassa äidin kanssa Joulupukin kuumaa linjaa? :D
Ei ap
Ei tässä nyt oikein muuta puuhaa ole kuin katsella ikkunasta ja odottaa iltaan,että pääsee nukkumaan. Kuin päivä muiden joukossa. Lahjojakaan tuskin saan,ei tuo teini ole minulle mitään ostanut. Poikakaverille kyllä ja kaikille kavereille. A.p
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana jouluna olet mummo 🤗
Kiitos tästä! Vähän meni glögiä (terästämätöntä) nenään, mutta tuntuipas hyvältä purskahtaa nauruun.
Ja hyvää joulua!
No ei sitä joulufiilistä noilla eväillä kyllä voi odottaakaan. Enkä nyt meinaa sitä mikropuuroa.
Ap kuulostaa masentuneelta. Eikö sinulla ole vanhempia tai sisaruksia jotka kutsua aattoa viettämään?
Tai innostuisiko se teini katsomaan jonkun leffan Netflixistä kanssasi,syötte suklaata ja juotte glögiä (teinille alkoholiton!)
Miksi annat alaikäisen seurustella? Parisuhteet kuuluvat vasta täysi-ikäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat alaikäisen seurustella? Parisuhteet kuuluvat vasta täysi-ikäisyyteen.
Suksi suolle.
Tämän avauksen luettuani totesin, että ei mulla nyt ihan kaamea joulu _ja elämä_ olekaan vaikka olenkin yksinäinen ja syrjäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat äidiltäni joka ei edes diskoon laskenut kun siellä on niitä poikia . Ja sitten olin 20 alkoi hirveä painostus ja taivastelu että miksen tuo ketään näytille,jäänkö vanhaksipiiaksi! Enhän mä tuossa vaiheessa enää osannut puhua jätkille mitään,hemmetti. Nyt olen 29 ja edelleen sinkku.
Ei tuo minusta kurjalta kuulosta. Nuudelit ja oma rauha ovat jouluna luksusta, jota harvemmalla on. Alkoi tehdä mieli nuudeleita.
Mikset järjestänyt parempaa jouluruokaa?
Riisipuuro on ok aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt oikein muuta puuhaa ole kuin katsella ikkunasta ja odottaa iltaan,että pääsee nukkumaan. Kuin päivä muiden joukossa. Lahjojakaan tuskin saan,ei tuo teini ole minulle mitään ostanut. Poikakaverille kyllä ja kaikille kavereille. A.p
Voi kurja, mutta teinit ovat usein tuollaisia. Muutaman vuoden kuluttua asia voi olla toisin.
Itsekin vietän yksin joulua. Hyvää Joulua sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat äidiltäni joka ei edes diskoon laskenut kun siellä on niitä poikia . Ja sitten olin 20 alkoi hirveä painostus ja taivastelu että miksen tuo ketään näytille,jäänkö vanhaksipiiaksi! Enhän mä tuossa vaiheessa enää osannut puhua jätkille mitään,hemmetti. Nyt olen 29 ja edelleen sinkku.
Taidat olla 59- tai 69-vuotias. Ei viime vuosikymmenen puolivälissä kukaan puhunut mitään vanhoistapiioista eikä varsinkaan kuinka joku "jätkä" pitäisi tuoda "näytille".
Nuo on jotain 70-80-luvun juttuja joita nyt muistelet.
Mitä sukupuolta teinisi mahtaa olla?
Olet onnellinen ihminen kuten minäkin kun emme stressaa joulusta ja koko kohkaamisesta. Levollista ja hyvää joulua teille.
Vierailija kirjoitti:
Olet onnellinen ihminen kuten minäkin kun emme stressaa joulusta ja koko kohkaamisesta. Levollista ja hyvää joulua teille.
Eiköhän tuossa ole ihan jostain muusta kyse kuin stressaamattomuudesta. Olo umpisurkea ja valtavan paha, kun on niin saamaton, ettei ole mitään joulua pystynyt tai viitsinyt laittaa. Luultavasti nimenomaan stressi on ollut iso ennen joulua, että ei ole pystynyt tekemään mitään. Ja nyt stressi, kun ei ole tehnyt.
Olitko itsekin nuorena jännä 😳