Vaimo kilahti
Jotain juttuja puuhaili keittiössä ja napsautin bissen auki. Siitä se riemu sitten repesi😅.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Se joka makaa laskut tekee säännöt, niin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Tälläkin palstalla useita ketjuja missä naiset ruikuttaa ettei voi erota vaikka mies on ihan kamala(mutta varakas).
T.Mies
Miehet ottavat siis vaimoja halvaksi työvoimaksi? Aika ikävältä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ite ja ihan mielellään ryyppäisin ukkoni kanssa. Miksi suomalaiset yrittää väkisin demonisoida alkoholin? Suomalaisilla on ihan todella epäterve suhtautuminen alkoholiin. Että pyhinäkään ei saisi juoda, muuten on juoppo. Ranskalaiset nauraisi meidän tekopyhyydelle. Ja naiset ja miehet molemmat on tässä maassa ihme nalkuttajia ja moraalisaarnaajia valtaosa.
Olipa typerä kommentti. Suuri osa suomalaisista on alkoholisteja ja sielläkö taas yksi puolustelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon kun juot niin on rauhoittunut siihen mennessä.
Ei vaan on häipynyt. En minäkään juoppoa katselisi. Ero tuosta tulisi.
Ja parempi niin. Kilahteleva rouva on on entinen rouva.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ite ja ihan mielellään ryyppäisin ukkoni kanssa. Miksi suomalaiset yrittää väkisin demonisoida alkoholin? Suomalaisilla on ihan todella epäterve suhtautuminen alkoholiin. Että pyhinäkään ei saisi juoda, muuten on juoppo. Ranskalaiset nauraisi meidän tekopyhyydelle. Ja naiset ja miehet molemmat on tässä maassa ihme nalkuttajia ja moraalisaarnaajia valtaosa.
Samaa mieltä, paitsi jos lapsia on läsnä, silloin ei juoda kuin lasillinen ruoan kanssa. Muuten aikuinen saa ryypätä miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä kommentti. Suuri osa suomalaisista on alkoholisteja ja sielläkö taas yksi puolustelee?
Kyllä se olet sinä joka typeriä kommentteja täällä viljelee. Vaikka sinä olet alkkis, ei se tarkoita että muut olisivat.
Vierailija kirjoitti:
Anna sillekin bisseä, kun vähän juo niin rauhoittuu.
Samaa olin tulossa sanomaan, juota vaimoa niin ei tarvi kilahdella ja saatte rennon illan! Vai oletteko änkyröitä kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Ikään kuin Ranskassa ei olisi myös alkoholismia 🙄
"Ryyppäisin ukkoni kanssa" ja "suomalaiset yrittää väkisin demonisoida alkoholin" kuulostaa tässä yhteydessä ihan wt-meiningiltä. Mutta hei, Ranskassa on ihan ok ryypätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon kun juot niin on rauhoittunut siihen mennessä.
Ei vaan on häipynyt. En minäkään juoppoa katselisi. Ero tuosta tulisi.
Ja parempi niin. Kilahteleva rouva on on entinen rouva.
Ja sit entinen rouva on onnellinen rouva!
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Me saatetaan joskus ottaa lasillinen ruuan teon yhteydessä. Vaimo ei ole Suomessa syntynyt.
Yhtään tuollaista kommenttia en ole nähnyt. Toi on teidän voimaantujien fantasia. Useat kyllä kertoneet, miten oma talous kohosi, kun otti eron. Sillä varakkaammlla kun on yleensä se varakkaamman elintaso. Johon pistää sen vähemmän varakkaan myös.
Nykynaiset tekee töitä ja saavat palkkaa.