Vaimo kilahti
Jotain juttuja puuhaili keittiössä ja napsautin bissen auki. Siitä se riemu sitten repesi😅.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ite ja ihan mielellään ryyppäisin ukkoni kanssa. Miksi suomalaiset yrittää väkisin demonisoida alkoholin? Suomalaisilla on ihan todella epäterve suhtautuminen alkoholiin. Että pyhinäkään ei saisi juoda, muuten on juoppo. Ranskalaiset nauraisi meidän tekopyhyydelle. Ja naiset ja miehet molemmat on tässä maassa ihme nalkuttajia ja moraalisaarnaajia valtaosa.
Höhlä. Ne miehet haluaa että nainen laittaakin kotia, ja itse saavat juoda olutta. Ei kukaan puliakkaa halua vaan itsestään ja kodista huolta pitävän naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh!
Sullehan on kyllä sanottu, että se akka on hullu! Miksi et usko?! Nostat nyt sen akan manuaalisesti hiuksista hankeen, ja keskityt sitten siihen laadukkaasenn juomaasi. Jos akka häiriköi vielä rauhaasi, esim. kolistelemalla ikkunoita ja rimputtamalla ovikelloa, käyt lumipesemässä sen sinne hankeen kunnolla, ja sitten retuutat sen hiuksista portinpieleen roska-astiaan ja pönkäät kannen kiinni. Siellä roskaloorassa saa meuhkata joulun yli rauhassa. Käyt sitten tapanina kyselemässä että kelpaako kinkun jämät?
Sen raa an kinkun, joka jäi paistamatta, kun kokki oli hangessa?
Aivan turhaa leijut tuolla omalla kuvitellulla erinomaisuudellasi ja korvaamattomudellasi, lumihiutale. Itsekin olen mies ja laitan kinkun kohta uuniin, ei siinä mitään vitunkantotelineitä tarvi.
Voi luoja kuin ikvältä ihmiseltä kuulostat. Minä en paistanut kinkkua ollenkaan. Mut ei sen uuniin laittaminen mikään sankariteko ole😅! Toisaalta, jos se on kaikki, mihin kykenee, niin ehkä sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ite ja ihan mielellään ryyppäisin ukkoni kanssa. Miksi suomalaiset yrittää väkisin demonisoida alkoholin? Suomalaisilla on ihan todella epäterve suhtautuminen alkoholiin. Että pyhinäkään ei saisi juoda, muuten on juoppo. Ranskalaiset nauraisi meidän tekopyhyydelle. Ja naiset ja miehet molemmat on tässä maassa ihme nalkuttajia ja moraalisaarnaajia valtaosa.
Höhlä. Ne miehet haluaa että nainen laittaakin kotia, ja itse saavat juoda olutta. Ei kukaan puliakkaa halua vaan itsestään ja kodista huolta pitävän naisen.
Jokainen puliukko haluaa itsstään ja muista huolta pitävän naisen. Harmi, että harvemmin ne naiset haluaa pulikkoja...
Vierailija kirjoitti:
Akka se jaksaa nalkuttaa juomisesta minä olen sitä mieltä että juominen on juopon työ
Kyllä, olen samaa mieltä. Se on juoppojen työtä.
Voi urvelo, teidän olisi pitänyt raataa yhdessä ja siemailla siinä samalla tai sit välittömästi sen jälkeen. Yhdessä!
Sellaisia se äm mät ovat kun niitä ei saa lyödä kun se on muka väkivaltaa.
Tuskin se aloittajan vaimo olisi kilahtanut, jos olisi ollut selvää, että Ap jättää sen vain yhteen bisseen. Mutta taisi vaimo tietää heti sihahduksen kuultuaan, että ei se siihen yhteen jää?
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia se äm mät ovat kun niitä ei saa lyödä kun se on muka väkivaltaa.
Miksi haluat viettää aikaasi ihmisten kanssa, joita tekee mieli lyödä?
Uusi päivä ja uusi kilahdus. Tänään pitääkin jo vetää kuin viimeistä päivää jos on keskiviikkona töihin. Nyt ei auta sihautella vaan narauttaa korkki auki väkevästä juomasta.
Jaa, toivottavasti vaimo laittaa sinut kiertoon. Kuka juoppoa haluaa kodissaan katsella
Me otettiin vaimon kanssa söpösti oluet ja toisetkin. Baarissakin käytiin ja kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon kun juot niin on rauhoittunut siihen mennessä.
Ei vaan on häipynyt. En minäkään juoppoa katselisi. Ero tuosta tulisi.
Tai pistänyt ukon ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh!
Sullehan on kyllä sanottu, että se akka on hullu! Miksi et usko?! Nostat nyt sen akan manuaalisesti hiuksista hankeen, ja keskityt sitten siihen laadukkaasenn juomaasi. Jos akka häiriköi vielä rauhaasi, esim. kolistelemalla ikkunoita ja rimputtamalla ovikelloa, käyt lumipesemässä sen sinne hankeen kunnolla, ja sitten retuutat sen hiuksista portinpieleen roska-astiaan ja pönkäät kannen kiinni. Siellä roskaloorassa saa meuhkata joulun yli rauhassa. Käyt sitten tapanina kyselemässä että kelpaako kinkun jämät?
Sen raa an kinkun, joka jäi paistamatta, kun kokki oli hangessa?
Aivan turhaa leijut tuolla omalla kuvitellulla erinomaisuudellasi ja korvaamattomudellasi, lumihiutale. Itsekin olen mies ja laitan kinkun kohta uuniin, ei siinä mitään vitunka
Sille on syynsä, miksi perinteisesti miehet paistaa sen kinkun. Naiset paistaa 3-5 erilaista laatikkoa, laittaa sillit ja sinapit, leipoo kakut, tortut ja piparit, siivoamisen ohessa. Ai niin, pari lahjaakin hankkivat ja käärivät...
Onneksi uudet nuoret parit ovat osoittaneet, että näissä nuorissa (miehissä) on toivoa...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se aloittajan vaimo olisi kilahtanut, jos olisi ollut selvää, että Ap jättää sen vain yhteen bisseen. Mutta taisi vaimo tietää heti sihahduksen kuultuaan, että ei se siihen yhteen jää?
Ja muiden joulu on pilalla kun juoppo örveltää. Vuoroin uhoten voimansa tunnossa ja vuoroin itsesäälissä rypien. Nähty nimittäin tämäkin. Kannattaa miettiä miten oman joulunsa haluaa viettää ja miten juoppo sen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä samaa demonisointia kuin muillekin huumeiksi nimitellyille aineille. Tarpeeksi kauan kun tuputetaan propagandaa niin osa alkaa uskoon siihen. Äänekkäimpinä demonisoijina porukka jolla hissi ei mene ylös asti.
Se joka makaa laskut tekee säännöt, niin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Tälläkin palstalla useita ketjuja missä naiset ruikuttaa ettei voi erota vaikka mies on ihan kamala(mutta varakas).
T.Mies
No en ottanu kuin sen yhden. Vieläki vaimolla meinaa olla naama norsun uitulla. Mut eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu.