Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki ja Rita Manninen jumissa Meksikossa - Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen

Vierailija
24.12.2023 |

Aki ja Rita Manninen jäivät jouluksi jumiin Meksikoon. Aki kirjoitti tulikivenkatkuisen päivityksen Instagramiin. 

Kommentit (312)

Vierailija
241/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pariskunta se jaksaa koko ajan matkustaa. Siinä ei paljoa hiilijalanjälki tai järki päätä pakota.

No sulla pakottaa, kun kateellisena mouruat... 🤣🤣🤣🤣

Moi Aki. Mitenkäs teillä menee siellä missä ikinä olettekaan? 

Vierailija
242/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu kävi kolossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhous kasvattaa

Vierailija
244/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on aina niin vähään tyytyväisiä eikä halua valittaa. Toisaalta minusta on hienoa, että nämä Manniset nyt nostaa huonon pälvelun esiin. Palvelua he ovat toivoneet ja siitä maksaneet. Ainahan voi itsekin kaikki järjestää. 

TUI on niin iso firma, että olisi pitänyt palveluita järjestyä. Ihmiset tuli Suomeen, eikä olleet saaneet edes kunnon aterioita. No ehkä jälkikäteen saavat jotain. Jotain extra mukavaa olisi pitänyt tarjota jo nyt. 

Olin itse paljon pienemmän ja tuntemattomamman firman matkassa Egyptiin joku aika sitten. Detur. Ei ollut edes heidän vikansa kun lähtiessä lentokone joutui palaamaan Suomeen ja matkat viivästyi 5 tunita. (Siis vain 5) Saimme heti kentällä liput ruokailuun ja perillä ilmaisen kiertoajelun Hurghadassa. Lisäksi Kairossa käydessä saimme ilmaisen iltaristeilyn Niilillä. Sis. ruokailut ja showt. 

No, ehkä TUI luottaa, että silti heidän matkojaan ostetaan. Jatkossa on hyvä tietää, jos haluaa palveluita ja jotain sattuu, ei TUI:hin voi luottaa.

Vierailija
245/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhous kasvattaa

Vierailija
246/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhous kasvattaa

Vierailija
247/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos Aki 165 pitkä?

Vierailija
248/312 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon syndrooma ?

Vierailija
249/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Mä olen noista kyllä tykännyt jo pitkään mutta nyt tää viimeisin itku mennyt yli, voivoivoi kun joutui jatkaa lomaansa Meksikossa, joulu menetetty, just joo! 

Noin siinä aina taitaa käydä kun on liikaa rahaa. Voisivat pohtia laittaisko rahaa palamaan ens jouluna vaikkapa hyväntekeväisyyteen.. 

Vierailija
250/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin MTV:n haastattelun. Mikä ihme tissiposki tää Aki on? Oltiin kuin olisivat pahimmasta tsunamista selviytyneet ja suuri ongelma tuntui olevan, kun penikallaan ei ollut tekemistä lentokoneessa. Ei hitto, miten tämmöisiä miehiä voi olla olemassa. Rita kuulosti sentään järkevältä. Osan otot hänelle koiran menettämisestä.

Tajuaakohan nämä, miten vaikea on yhtäkkiä saada joulunaikaan 300 sadalle ihmiselle uusi hotellihuone???

Vierailija
251/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minua nauratti tämä tapaus, niin ei se kyllä pakettimatkalla olisi kivaa, kun ei pääse kotiin sovittuna aikana ja jää ilman hotellihuoneita. Ei näin oikeasti saisi käydä 

Vierailija
252/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä seurannut niin noloa ihmiset jotka morkkaavat nyt tätä keissiä. Olisiko se sitten parempaa luettavaa, jos joku/jotkut olisivat kuolleet? Lehdet nyt repäisevät jutut aivan itse. Nyt yleisö jotka niitä lukee paisuttelee myös asiaa, jonka myötä tämä on mennyt ihan mahdottomaksi ja aikuisten kielenkäyttö... Ei voi kun hävetä suomalaisia, jotka kylvevät katkeruutta ja muuta pahaa oloa nyt. Nyt olisi aika pysähtyä miettimään onko mahdollisesti itse aiheuttanut sanomisissaan ongelmia tai muuta. Parempi mennä mukavempiin uutisiin jos ei kestä ilman negatiivis/aggressiivisia ajatuksia asiasta. Onneksi lehdissä on muitakin aiheita. Pakko ei ole lukea/kommentoida.

Vierailija
253/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on tuotu isosti julkisuuteen. Manniset kertoivat, ettei ollut edes ensimmäinen kerta, kun heille on käynyt näin tuin matkalla, mutta silloin ei ollut lasta.

Vierailija
254/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt on tuotu isosti julkisuuteen. Manniset kertoivat, ettei ollut edes ensimmäinen kerta, kun heille on käynyt näin tuin matkalla, mutta silloin ei ollut lasta.

Oikein että kerrotaan kaikille näistä. Harmi vaan että osa näistä suomalaisista jotka ei sivistyksestä tiedä mitään niin halua ottaa tietoa vastaan. Jos olisi ollut Niinistö tapauksessa niin olisiko mahdollisesti enemmän kiinnostanut...

Vierailija
255/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen perhe käyttää mummostaan lempinimeä "Putin"? Outoa on....

Vierailija
256/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin! Mä olen noista kyllä tykännyt jo pitkään mutta nyt tää viimeisin itku mennyt yli, voivoivoi kun joutui jatkaa lomaansa Meksikossa, joulu menetetty, just joo! 

Noin siinä aina taitaa käydä kun on liikaa rahaa. Voisivat pohtia laittaisko rahaa palamaan ens jouluna vaikkapa hyväntekeväisyyteen.. 

Liikaa rahaa? Eihän noilla ole kuin velkaa 😂

Vierailija
257/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa rahaa? Eihän noilla ole kuin velkaa 😂

Akin ja Ritan mollaajille voisi vaikka lahjoittaa hiukan velkaa ni näkevät että kannattaako ilkkua netissä kaikkien nähden ja tehdä myös itsestään naurun alaisen😂 sivistys vuonna 2023 on unohdettu.. Minkälainen vuosi mahtaa 2024 olla jos joka asiasta valitetaan ja öyhöttää kuin kakarat. Pienet lapsetkin osaavat käyttäytyä paremmin kuin aikuiset ihmiset. 

Vierailija
258/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä seurannut niin noloa ihmiset jotka morkkaavat nyt tätä keissiä. Olisiko se sitten parempaa luettavaa, jos joku/jotkut olisivat kuolleet? Lehdet nyt repäisevät jutut aivan itse. Nyt yleisö jotka niitä lukee paisuttelee myös asiaa, jonka myötä tämä on mennyt ihan mahdottomaksi ja aikuisten kielenkäyttö... Ei voi kun hävetä suomalaisia, jotka kylvevät katkeruutta ja muuta pahaa oloa nyt. Nyt olisi aika pysähtyä miettimään onko mahdollisesti itse aiheuttanut sanomisissaan ongelmia tai muuta. Parempi mennä mukavempiin uutisiin jos ei kestä ilman negatiivis/aggressiivisia ajatuksia asiasta. Onneksi lehdissä on muitakin aiheita. Pakko ei ole lukea/kommentoida.

Eiköhän homma lähtenyt laukalle tuon pienen (henkisesti ja fyysisesti) miehen tyylistä kommentoida asiaa? Sanoisin että oma teini-ikäinen lapsenikaan ei suoltaisi someen tuollaista tekstiä. Jos kyky kestää pieniä vastoinkäymisiä on tuolla tasolla, kannattaa pitäytyä vaikka Tallinnan risteilyissä. Tai pysyä Porissa.

Vierailija
259/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän homma lähtenyt laukalle tuon pienen (henkisesti ja fyysisesti) miehen tyylistä kommentoida asiaa? Sanoisin että oma teini-ikäinen lapsenikaan ei suoltaisi someen tuollaista tekstiä. Jos kyky kestää pieni

Kukaan ei pakota seuraamaan joidenkin tiettyjen sosiaalisia tilejä, eikä myöskään lukemaan kaikkia uutisia. Myös monet alistuneet vielä tyhmemmälle tasolle. Asiallinen kritiikki unohtunut tyystin vaan tilalla erittäin vihaisia kommentteja joilla ei ole päätä eikä häntää. Osa myös uhkailun merkeissä. Älä nyt vielä sano että tämä on tätä parempaa kiusaamista internetissä.. 

Vierailija
260/312 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on vanhuksia yksin jouluna. Ei ole maailman loppu. Tämä tapahtuma on ihan paskaa. Koira on kuollut, ei ihminen, ei edes sairastunut. Hävettää näiden puolesta Eivät ole enää nuoria, vaan vanhoja vanhempia. Hellanlettas sentään ressukoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi