Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei ole minkäänlaista joulumieltä? Mitenhän sitä saisi tunnelmaa kohotettua..

Vierailija
24.12.2023 |

Ei vaan tänävuonna minkäänlaista joulumieltä ole ollut koko aikana eikä sitä tänäänkään ole vaikka paketoin lahjat, siivottu ja koristeet laitettu. 

Joululaulut soi ja tekisi mieli vain vajota jonnekin peiton alle pimeään. Pakko kuitenkin läheisten vuoksi yrittää tsempata kun kylässä olen koko joulun. 

Tiedä vaikuttaako se, että toinen vanhemmistani menehtyi vajaa kuukausi sitten. Ei kai sureta niinkään vaan väsyttää ja vituttaa vain. 

Jospa tämä tästä. Vinkkejä tunnelman kohotukseen voi vinkata. 

Hyvää joulua puolestani muille kuitenkin. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluolut

Vierailija
22/25 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä joulutunnelmaa  tule. Enää.

Siis ainakin itselläni se nollaantui ja  lopulta tunnelmaa ei ollut ollenkaan, sen jälkeen kun lapset alkoivat aikuistua.

Nykyää Joulua katson vaan telkkarista.

Terveisin  mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni kuoleman jälkeen en ole juhlinut joulua mitenkään. Äitini oli jouluihminen ja laittoi aina jouluruoat ja koristeli kodin jouluiseksi. Hänen kuolemansa jälkeen joulu muuttui ahdistavaksi juhlaksi. Varsinkin alkuaikoina, kun olin juuri menettänyt äitini, jopa ärsytti ihmisten joulutoivotukset ja utelut siitä mitä aion jouluna tehdä kun olin järkyttynyt ja surullinen äitini äkillisestä kuolemasta, ei todellakaan joku joulu ollut ensimmäisenä mielessä. Joululaulut saivat vain itkemään.

24/25 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
25/25 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulumieli todella hukassa. Ensimmäinen joulu eron jälkeen, olimme yhdessä 30 vuotta. Olen erosta selvinnyt kyllä, mutta tämän joulun kruunasi järjetön hammassärky ja vedän tällä hetkellä maksimiannoksen särkylääkettä. Särky iski eilen aaton aattona. Lapsen takia tsemppaan tämän päivän, mutta helppoa ei ole.

Mene lääkäriin. Saattaa olla myös paha tulehdus ja johtaa verenmyrkytykseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä