Muita, joilla ei ole minkäänlaista joulumieltä? Mitenhän sitä saisi tunnelmaa kohotettua..
Ei vaan tänävuonna minkäänlaista joulumieltä ole ollut koko aikana eikä sitä tänäänkään ole vaikka paketoin lahjat, siivottu ja koristeet laitettu.
Joululaulut soi ja tekisi mieli vain vajota jonnekin peiton alle pimeään. Pakko kuitenkin läheisten vuoksi yrittää tsempata kun kylässä olen koko joulun.
Tiedä vaikuttaako se, että toinen vanhemmistani menehtyi vajaa kuukausi sitten. Ei kai sureta niinkään vaan väsyttää ja vituttaa vain.
Jospa tämä tästä. Vinkkejä tunnelman kohotukseen voi vinkata.
Hyvää joulua puolestani muille kuitenkin.
Kommentit (25)
Ei ole joulumieltä minullakaan. Lähinnä sen vuoksi, että äiti on sairas, ja sen vuoksi joulut ei enää ole olleet samanlaisia kuin ennen. Äiti on sairastanut muistisairautta vuosia, ja joka joulu tilanne on huonompi.
En vietä joulua ja tunnelma on kohotettu. Tai mieliala. Mitä nyt netissä jotkut negaavat.
Perjantaina aloin laskemaan, että muutama päivä ja joulu on ohi, onneksi. Joulun odottaminen on mukavaa, mutta sitten mitä lähemmäs tulee niin sen enempi lähtee joulumieli, kun joka paikassa on ihmisiä vaikka muuta ei tarvitse kuin vessapaperia hakea, kaupat täynnä väkeä. Pilaavat sitten muiden joulumielen
Vähän off topic mutta miksi et sure vanhempaasi?
Ei ole joulumieltä, mutta olen jo tottunut siihen, en ota mtn stressiä yksinäisestä joulustani. Onhan minulla mieluisaa tekemistä ja hyvää itsevalittua syömistä.
On sitä paljon pahempaakin. Joulunvietto ei määritä kenenkään ihmisarvoa.
Jaksa huomisiltaan niin Joulu on ohi. Sitten tulee Tapaninpäivä ja sitten Uusi vuosi. Surffaa netistä joku hauska juttu kevääksi.
Pidän itsestäänselvänä, että vanhemman kuolema vaikuttaa varsinkin ensimmäiseen senjälkeiseen jouluun, mutta ehkä siinäkin asiassa meitä on moneksi. Tsemppiä. Täällä on vähän samanlaista.
Ei nyt erityistä joulumieltä, en tiedä mikä se sellainen on. Ihan positiivinen mieli silti.
Johtuu siitä PAKOSTA. Sitä se teetättää kun on kehitelty kaikenmaailman pakkoja eikä voi itse omaa elämäänsä hallita.
Olisin kyllä tilanteessasi jäänyt kotiin.
Vedä kännit niin tunnelma alkaa nousemaan! Takuuvarma keino.
Ei mitenkään
ainakaan jos on sisäinen paha olo
Vierailija kirjoitti:
Juominen on pelkkää itsensä kusettamista se ei todellisuudessa muuta asioita mihinkään mutta moni on niin tyhmä että ei sitä ymmärrä
Jaa-a...Minulla ei ole ollut joulumieltä sitten lapsuuden joulujen. Nyt päätin kokeilla viettää joulun sukuloinnin sijaan omassa kodissa ja tuntuu kuin olisi mikä tahansa vapaapäivä.
Joulumieli todella hukassa. Ensimmäinen joulu eron jälkeen, olimme yhdessä 30 vuotta. Olen erosta selvinnyt kyllä, mutta tämän joulun kruunasi järjetön hammassärky ja vedän tällä hetkellä maksimiannoksen särkylääkettä. Särky iski eilen aaton aattona. Lapsen takia tsemppaan tämän päivän, mutta helppoa ei ole.
Paskin joulu ikinä.
Avokki kuoli kotiin viikko sitten. Tänään piti mennä joulunviettoon tyttärelle. En pysty, täällä nyt sitten yksikseni itkeskelen. Telkkari päällä. Ei kiinnosta katsoa, mutta on edes jotain ääntä asunnossa.
Siriina kirjoitti:
Paskin joulu ikinä.
Avokki kuoli kotiin viikko sitten. Tänään piti mennä joulunviettoon tyttärelle. En pysty, täällä nyt sitten yksikseni itkeskelen. Telkkari päällä. Ei kiinnosta katsoa, mutta on edes jotain ääntä asunnossa.
Todella ikävää. Osanotot :(.
Toivottavasti saat edes hetkellisesti hyvää mieltä tänä jouluna. Joka tapauksessa lepäile ja toipumista sinulle.
-ap
Onneksi saan viettää joulua yksin. En jaksa mitään härdelliä.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Paskin joulu ikinä.
Todella ikävää. Osanotot :(.
Toivottavasti saat edes hetkellisesti hyvää mieltä tänä jouluna. Joka tapauksessa lepäile ja toipumista sinulle.
-ap
Kiitos. Mennään eteenpäin kuin mummo lumessa. Kaikki mikä ei tapa, sattuu vaan niin ***sti.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä ei ole yhtäkään asiaa, mitä ei viinalla saisi vielä pahemmaksi.
Nälkä lähtee syömällä ja muija juomalla.
Up