Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi parhaiten löytää etätöitä?

Vierailija
24.12.2023 |

Haluaisin työllistyä ja olen yrittänyt etsiä etätöitä. Aika vähän on kuitenkin näkynyt ilmoituksia joissa työnkuva olisi kokonaan etää, tai sitä ei ainakaan mainita ilmoituksessa. Onko etätyö harvinaisempaa nykyään? Mistä kaikkialta kannattaisi yrittää etsiä piilossa olevia etätöitä? Olen koulutukseltani merkonomi ja tiedän että se ei ole valtti työmarkkinoilla, mutta minulla on myös korkeakouluopintoja. Puhelinmyyntiä olen kokeillut,enkä ole hyvä sellaisessa. Taloushallinnon homma vaatisi varmaan erikoistumisopintoja joita en ole käynyt. 

Olen kiitollinen kaikesta avusta! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Ap

Vierailija
2/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotyötä Mäkkärissä. Piileskelet takahuoneessa mahdollisimman pitkään. Ojennat tarjottimen asiakkaalle kurottamalla etänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF

Vierailija
4/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoaikaisesti etätöitä on nykyään harvemmin ja suurin osa yrityksistä on osin toimistolla ja osan kotona. Niihin kokonaan etänä tehtäviin on sitten paljon hakijoita mikäli kyseessä on työ joka ei vaadi erikoisia taitoja.

Suosittelisin katselemaan erilaisia asiakaspalvelutehtäviä. 

Vierailija
5/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on. Ja jokaiseen paikkaan on miljoona hakijaa muutenkin.

Vierailija
6/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimistohommistahan noita löytää, ja juurikin niistä merkonomin töistä. Hae vaikka trainee-ohjelmaan. Tosin meille on päässyt töihin myös esim hammashoitaja, jolla ei ollut minkäänlaista koulutusta alalle. Että se on pitkälti ihan työntekijästäkin kiinni, että löytääkö niitä töitä vai ei.

7/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Facessa on jotain etätyöhön liittyviä ryhmiä?

Vierailija
8/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea johonkin valtion tai kunnan virastoon, missä käsitellään etuuksia/hakemusia/anomuksia tai jotain muuta vastaavaa. Tätä voi tehdä kotoakin aivan yhtä hyvin, eikä meidän virastossa toimistolla oikeastaan käy nykyisin kukaan, ellei ole jotain erityistä syytä välillä raahautua sinne. 

Kuulostat juuri sopivalta toimistotädiltä tämän kaltaisiin hommiin.

Vierailija
9/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlyfanssiin vaa tili ja tissiä persettä linssiin. Rahantuloa ei voi estää.

Vierailija
10/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa suurin osa tekee pelkkää etätöitä, kyseessä siis talouhallintoala. Oletan, että olet niitä, joilta puuttuu kaikki oma-aloitteisuus työpaikan etsinnässä ja tuijotat vaan mollin sivuja. Meillepä onkin jatkuva avoin haku, joten etpä niitä työpaikkoja sieltä löydä. Oma-aloitteisuus on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, joita työntekijältä halutaan. 

Vierailija
11/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa paikassa voi olla esim. viikottainen tai kuukausittainen toimistopakko. Muuten voi hyvinkin olla kaiken aikaa etänä.

Vierailija
12/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kouluttautua etähoitajaksi, ei lähihoitajaksi.

Vierailija
13/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennen tehnyt etätöitä? Jos et niin aika nihkeästi palkattaisiin suoraan täysetätöihin. Eli haet ensin normaaliin toimistohommiin ja kun olet näyttänyt kykysi niin voit kysyä etätyömahdollisuutta.

Vierailija
14/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän firmassa suurin osa tekee pelkkää etätöitä, kyseessä siis talouhallintoala. Oletan, että olet niitä, joilta puuttuu kaikki oma-aloitteisuus työpaikan etsinnässä ja tuijotat vaan mollin sivuja. Meillepä onkin jatkuva avoin haku, joten etpä niitä työpaikkoja sieltä löydä. Oma-aloitteisuus on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, joita työntekijältä halutaan. 

Niin voihan se olla että olen liian hölmö teidän hommiin. Olen selannut mollin sivujen lisäksi muita joissa ilmoitetaan avoimista työpaikoista ja lisäksi googlen kautta päätynyt monien yritysten omille rekry-sivuille. Oletan, että taloushallintoon tarvitaan niitä erikoistumisopintoja joita minulla ei ole. Perusjutut käyty kyllä. 

Vierailija
15/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ennen tehnyt etätöitä? Jos et niin aika nihkeästi palkattaisiin suoraan täysetätöihin. Eli haet ensin normaaliin toimistohommiin ja kun olet näyttänyt kykysi niin voit kysyä etätyömahdollisuutta.

Olen tehnyt etänä sitä puhelinmyyntiä, mutta ei ollut lahjoja siihen hommaan. Olet varmaan ihan oikeassa kyllä tuossa, mutta haluaisin hakiessa tietää että etätyö on mahdollista. 

Ap

Vierailija
16/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voihan se olla että olen liian hölmö teidän hommiin. Olen selannut mollin sivujen lisäksi muita joissa ilmoitetaan avoimista työpaikoista ja lisäksi googlen kautta päätynyt monien yritysten omille rekry-sivuille. Oletan, että taloushallintoon tarvitaan niitä erikoistumisopintoja joita minulla ei ole. Perusjutut käyty kyllä. 

Oletat 🙄. Hohhoijjaa... joo ehkä parempi jättääkin hakematta.

Vierailija
17/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten? Todennäköisesti yrittäjänä.

Minäkin työskentelisin mieluiten kotona, mutta kun ihan tavallisiakin töitä alkaa olla mahdoton saada, ja etätöistä on vielä monta kertaa enemmän kilpailua. Yrittäjyys taitaa olla ainoa vaihtoehto minulle.

Vierailija
18/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään toimistolla vähintään päivä viikossa. Tosin uusilla on jonkin aikaa perehdytystä. Perehdytysjakson aikana työt tehdään vallan toimistolla. Tehtäviin koulutetaan kattavasti, ja tietyt kokonaisuudet pitää hallita ennen kuin mahdollisuus etätöihin alkaa. Aika vaikea olisi kuvitella tilannetta, jossa uusi työntekijä voisi heti hypätä etätöihin.

Vierailija
19/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet mahdollisimman etäs ja kyselet töitä. Minusta kotona tehtävä työ on lähityötä ja jos työpaikka on etäällä kotoa niin on etätyötä. Itsellä työmatka 600 km suuntaansa.

Vierailija
20/24 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tehdään toimistolla vähintään päivä viikossa. Tosin uusilla on jonkin aikaa perehdytystä. Perehdytysjakson aikana työt tehdään vallan toimistolla. Tehtäviin koulutetaan kattavasti, ja tietyt kokonaisuudet pitää hallita ennen kuin mahdollisuus etätöihin alkaa. Aika vaikea olisi kuvitella tilannetta, jossa uusi työntekijä voisi heti hypätä etätöihin.

Ehkä jossain työssä perehdytyksenkin voisi tehdä etänä? En ymmärrä miksi etätyön tekeminen vaatisi aina sitä,että istutaan ensin oma aikansa toimistolla. Kyllähän sen näkee tekeekö niitä töitä vai vai ja sitten voi antaa kenkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan