Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juhlat, kuten joulu on narsistille

Vierailija
24.12.2023 |

Niin vaikeaa aikaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten ehkä oudoin juttu narsisteissa, että nämä kiukuttelevat kaikkien juhlapäivien kohdalla.

Se on just se kun he eivät kestä muiden iloa. Se on pilattava aina tavalla tai toisella. 

Tämä. Ja samaan soppaan koska heidän pitää aina olla se kaiken keskipiste ja siksi narskua ketuttaa kun yleensä tällaisissa juhlissa ja muissa ilon hetkissä on osallisena muitakin, eikä hän olekaan välttämättä se kaiken napa. 

Vierailija
22/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että ilmiö tunnistetaan jo paremmin ja osataan välttää noita pahantahtoisia paskiaisia. Yksikään narsisti ei ansaitse kenenkään ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää palata siihen lähteeseen, mistä narsistin ongelmat lähtivät kieroutumaan lapsena. Sehän voisi olla suuren bravuurin paikka. Olla järjestävänä huomion keskipiste. Vaan kun osa heistä ei ominaisuuksiltaan kykene siihen. Ja silloin se Joulu on mädän ydin, jossa muiden ilo pitää pilata.

Vierailija
24/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi narsistihullut ei pysty edes jouluna olemaan poissa palstalta?

Vierailija
25/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten ehkä oudoin juttu narsisteissa, että nämä kiukuttelevat kaikkien juhlapäivien kohdalla.

Se on just se kun he eivät kestä muiden iloa. Se on pilattava aina tavalla tai toisella. 

tämä ja sitten valittavat että kun sä et ole koskaan iloinen/olet niin vakava/kylmä etc. Exäni aina oikein innostui kun tulin jostakin sukulaisreissulta iloisena kotiin(oli kiva nähdä perhettä), niin johan oli ennen illan loppua viritetty joku juuto pystyyn eli iloisen päivän ilta päättyi sitten itkuun. Siinä alkoi oikeasti pelkäämään iloisena olemista, että kohta tippuu taivas niskaan. Eron hetkillä keksi sitten vielä uhriutua että sä et enää edes hymyile mulle..niinpä, miksiköhän.

Vierailija
26/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan nöyryyttää viemällä se juhlailo. Sitten vielä näytetään tällä keinoin mikä.on sun paikka hänen elämässään.

Vierailija
27/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. Valittelevat kuinka narsistit ovat ilonpilaajia, mutta itse haluavat kuitenkin hautoa katkeria ajatuksia juhlapäivinäkin. 🙄

Vierailija
28/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut?

Narsismi on persoonallisuuden häiriö - mielenterveyden ongelma, ja aiheuttaa paljon kärsimystä läheisille, alaisille ja työtovereille mm. ja siitä täytyy voida puhua.

Vierailija
29/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulut ja juhlapyhät ovat narsisteille epämukavuutta. Ne täytyy pilata että.qw toinenkin tuntee ilonsa epämukavaksi

Vierailija
30/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistinarsistinarsistinarsistinarsisti. Vaihtakaa jo levyä.

Mitenkäs Sinun joulun vietto on lähtenyt rullaamaan? Iloa!

Tämmöiset narsistiketjuthan ovat sitten iloisia?

Mitenkäs sitä muuten viettäisikään joulua kuin jauhamalla narsisteista 😑

Vierailija
31/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. Valittelevat kuinka narsistit ovat ilonpilaajia, mutta itse haluavat kuitenkin hautoa katkeria ajatuksia juhlapäivinäkin. 🙄

Mulla on tänään elämäni ensimmäinen narsistivapaa joulu. Olen 45-vuotias. Suosittelen no contactia kaikille narsistien uhreille.

Vierailija
32/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti vastustaa muiden iloa. Sille tuottaa iloa muiden onnellisuuden tuhoaminen

Vierailija
33/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheeni kanssa. Joulukirkossa käytiin. Syötiin hyvin ja avattiin lahjoja.a

Vierailija
34/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nämä piirteet onneksi huomataan paremmin. Tunnistetaan esim. työhakemuksissa ja työhaastattelussa. Aiheuttavat käytöksellään esimerkiksi sairauspoissaoloja ja työuupumusta alaisilleen, joten tulevat kalliiksi.

Ainoastaan paikkoihin, jossa esmiespaikoille ei juuri ole tunkua, kuten järjestöt ja yhdistykset, näitä voidaan valita kun hakijoita yleensä se 1-2.

Vierailija
35/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään trikkeröidyin narsistin pilaamasta joulusta kahden vuoden takaa. Aina se henkinen kipu tulee näin jouluna mieleen. Olisin niin halunnut ihanan yhteisen joulun hänen kanssaan mutta sitähän se ei ollut. Nyt sitten vietän taas äitini luona joulua niin kuin monena jouluna ja on tylsää. Ensi joulun päätin olla yksin ja vedän kalsarikännit kotona kynttilän valossa, villasukat jalassa ja itsesäälissä kieriskellen.

Vierailija
36/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta ravannut kanssa vanhemmilla minä aikuinen tytär. Toki vanhemmat jo yli 80 v ja ei millään kehtaa olla viettämässä joulua heistä erillään kun he niin luulevat viettävänsä viimeistä joulua joka kerta ja kuolevansa huomenna. Ei voi mitään. Haluaisin oman joulun. Sinkkuna joulut ovat niin yksitoikkoisia ja pakkopullaa. Mun puolesta koko joulun vois ohittaa ja korvat jollain muulla.

Vierailija
37/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tuohon edelliseen että toinen vanhemmista on narsisti. 

Vierailija
38/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistien uhreilla nyt vaan sattuu olemaan paljon huonoja kokemuksia juhlapyhistä ja ne tulevat näinä aikoina mieleen.

Vierailija
39/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tänään elämäni ensimmäinen narsistivapaa joulu. Olen 45-vuotias. Suosittelen no contactia kaikille narsistien uhreille.

Onnittelut! Mulla on jo kolmas mutta yhä vieläkin on totuttelemista juhlapyhistä nauttmisessa.

Vierailija
40/41 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota sinua lukemaan näitä yet here you are.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi