Lapsi sanoi että joulun kohokohta on kun menemme tapaninpäivänä taksarille
Vähän tuli puun takaa, kun tässä on aika paljon raadettu jouluaterian valmistelussa.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunat on Jyväskylässä Taksari. Käsittääkseni lyhenne taksimiehenannoksesta.
Me kaikki täällä EMME asu Jyväskylässä!
Tiedän silti Taksarin merkityksen, vaikka en asu Jyväskylässä. Kaikki eivät asu myöskään pääkaupunkiseudulla 😌
Taksaripaskaa syötte, köyhiäkö te olette.
Makkaraperunat voi tehdä itsekin uunissa. Mä en viidelle hengelle ostaisi snagarilta makkaraperunoita ja maksaisi siitä 50 euroa. 50€ makkaraperunoista hei haloo
Vierailija kirjoitti:
Makkaraperunat voi tehdä itsekin uunissa. Mä en viidelle hengelle ostaisi snagarilta makkaraperunoita ja maksaisi siitä 50 euroa. 50€ makkaraperunoista hei haloo
Köyhä hiljaa!
Semmosii ne lapset on. Vanhemmat maksaa ittensä kipeiksi ja näkee hulluna vaivaa jonkun huvipuistoreissun toteuttamiseen, ja kun lapselta kysyy, että mikä oli päivässä parasta, se on se, kun sai painaa bussissa nappia! :D
Vierailija kirjoitti:
Teillä on kalliit makkaraperunat.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä en kyllä veisi lasta lähellekään taksaria, eli taksikuskia.
Kiitos vihervassut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen n. 10€ per annos tulee maksamaan, kun siihen ottaa juoman päälle
Vierailija kirjoitti:
Ja kahvia voi keittää kotona, joten kahvilaan ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normihinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillikioskin ranskalaiset makkarapaloilla, ainakin Jyväskylässä.
Mikä helvetti siinä on, että Jyväskylässä käytetään mahdollisimman typeriä sanoja, kuten eppu, toppu, kolkki jne koululaisista puhuessa?
Jyväskylä on Suomen sivistyksen keskus. Te barbaarit ette vaan ymmärrä meidän hienostunutta kieltämme. :D
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä ei vaan ole enää yhtään oikeaa grilliä, josta sen taksarin saisi.
Lounaispuiston grilli 21 on ihan jees ja siellä on hyvä taksari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri asia
Näin on! On ihan eri asia maksaa Suodatinkahvista (Salado?) 8e kuppi kuppilassa kuin juoda kotona. Vähän kuin aina menemme juomaan Helsinki vettä hanssin ravinteliin sen sijaan että juomme kotona hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan ole tykännyt suomalaisen joulupöydän antimista, paitsi ehkä riisipuurosta. Meillä on ollut nyt aikuisena omassa kodissa tästä johtuen omat ruokaperinteet eli vähän fiinimpää ruokaa, mitä ei arkisin jaksettaisi laittaa, mutta josta oikeasti tykätään. Lapsille laitetaan myös sellaista, mistä ne tykkäävät, joten ymmärrän ap:n lasta oikein hyvin.
Vähän fiinimpää taksaria teidän pöydässä. Onneksi on teitä parempaakin väkeä ettei kaikki ole juntteja.
Terkkuja sinne Jyväskylään! Taksarille vaan, nam nam.
Vierailija kirjoitti:
Uunissa? Makkaraperunat uppopaistetaan rasvassa eikä missään uunissa. Voihan sitä itse tehdä vaikka mämmiä uunissa ja säästää. Mutta tiesitkö että kun elät täysin syömättä ja juomatta niin säästät vielä enemmän?
Miksi jyskylässä ollaan niin vammaisia?
Lapsi on oikeassa! Snagariruoat päihittää joulusmömmeröt mennen tullen.
Niin, Helsingissähän ei tietenkään tapahdu lainkaan kielenraiskaamista.