Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette laittaneet reserviin kuuluvan miehenne kuntokuurille jotta tämä olisi sotakunnossa vuoden kuluttua?

Vierailija
23.12.2023 |

Kuten se yksi asiantuntija suositteli. Ei suklaata ja kinkkua tänä jouluna!

Kommentit (244)

Vierailija
41/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi naisten vuoro sotia

Ei oikeastaan, koska tämä on jotain mitä miehet taas haluaa tehdä koska ne on geneettisesti virheellisiä. Uskoisin, että naiset venäjälläkin on sitä mieltä että tämä on ihan skeidaa ja on parempaakin tekemistä. Joten ei kiinnosta.

Naisia kiinnostaa laittaa miehet sinne sotimaan ja kuolemaan puolestaan. 

Ei ole meidän sota. Se on miesten sota. Miehet haluaa sotia. Ei kuulu meille. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että maailmassa miehillä on liian vähän kotitöitä ja liikaa vapaa-aikaa kun on aikaa miettiä muiden kimppuun hyökkäämistä. Teidät pitäisi laittaa kotona kaikki tossun alle ja töihin. Tulisi rauha maailmaan.

Vierailija
42/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50, eli reservi loppuu tän vuoden lopussa, mutta silti pakenen ulkomaille, sillä pelkään, että jossain vaiheessa pakotetaan kaikki iästä riippumatta sotaan. En muutenkaann halua olla maassa, joka on sodassa.

Olen 50, minulla on vielä 10 vuotta jäjellä. Helmikuussa taas reenaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle.

Ei ole väliä, mitä syö joulun ja uudenvuoden välillä vaan mitä syö uudenvuoden ja joulun välillä. 

Vierailija
44/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pääsi mt eläkkeelle tänävuonna. Ei sen tarvi osallistua pankkiirien sotiin.

Jotenkin tässä kommentissa ensimmäinen lause perustelee hyvin tuon toisen.

Vierailija
45/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Lähden vaan hyvissä ajoin pois koko maasta

Reserviläinen on antanut sotavalan.

Ihanko vapaaehtoisesti? 

Juu, täysin vapaaehtoisesti.

Vierailija
46/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö naiset voisi sotia tällä kertaa?

Vierailija
47/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin viisas ja hommasin itselleni c miehen paperit, ei tarvi mennä leikkimään sotaleikkejä ja jos sota syttyy niin koitan paeta maasta ruotsiin ja sitä kautta eurooppaan. Täällä maassa ei ole minulle mitään puolustettavaa. 

M30

C? Säälittävä nössö. 

t: A1

Vierailija
48/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaakaan tekisi. Rakastan miestäni, mutta hän ei ole varmaan liikkunut armeijan jälkeen ja siitä on reippaasti yli vuosikymmen.

Vierailija
49/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin suomeen tulee tasa-arvoinen asevelvollisuus? Itse miehenä en halua sotia eikä armeija kiinnosta yhtään, joku innokas naisoletettu voi mennä minun puolesta rintamalle.

Vierailija
50/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa vammaisen paperit, kun lonkka murtunut. Eli en päästä häntä mihinkään metsään. 

Vierailija
51/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä aikaa kun sinä synnytät ja imetät uusia suomalaisvauvoja? Ole huoleti, intissä on jo paljon naisia.

Uusia suomalaisvauvoja ei juurikaan näy. Sanotko etteivät naiset ole hoitaneet velvollisuuksiaan?

Vierailija
52/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan, koska tämä on jotain mitä miehet taas haluaa tehdä koska ne on geneettisesti virheellisiä. Uskoisin, että naiset venäjälläkin on sitä mieltä että tämä on ihan skeidaa ja on parempaakin tekemistä. Joten ei kiinnosta.

Naisia kiinnostaa laittaa miehet sinne sotimaan ja kuolemaan puolestaan. 

Ei ole meidän sota. Se on miesten sota. Miehet haluaa sotia. Ei kuulu meille. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että maailmassa miehillä on liian vähän kotitöitä ja liikaa vapaa-aikaa kun on aikaa miettiä muiden kimppuun hyökkäämistä. Teidät pitäisi laittaa kotona kaikki tossun alle ja töihin. Tulisi rauha maailmaan.

Mene ottamaan putinilta poskeen niin se vois rauhoittua?

Vierailija
53/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naitset jotka ei lapsia tee pitäisi määrätä armeijaan tasa-arvoisesti miesten kanssa. 

Vierailija
54/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodasta Venäjän kanssa uutisoidaan pari kertaa vuodessa joka vuosi. On teillä lyhyt muisti. 

Vierailija
55/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin viisas ja hommasin itselleni c miehen paperit, ei tarvi mennä leikkimään sotaleikkejä ja jos sota syttyy niin koitan paeta maasta ruotsiin ja sitä kautta eurooppaan. Täällä maassa ei ole minulle mitään puolustettavaa. 

M30

C? Säälittävä nössö. 

t: A1

Mites hoitavat rintamalle mt, lääkkeiden, diabeksen ja muun lääkityksen. Ja onko kenelle tahansa tussarin pito turvallista, kun ei niitä nytkään saa olla. Voi olla moni bimbona. Olisiko kannattanut huolehtia nuorista ennenkuin kakki on lahkeessa. 

Vierailija
56/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50, eli reservi loppuu tän vuoden lopussa, mutta silti pakenen ulkomaille, sillä pelkään, että jossain vaiheessa pakotetaan kaikki iästä riippumatta sotaan. En muutenkaann halua olla maassa, joka on sodassa.

Ole huoleti. Yli 50v äijät ei joudu rintamalle koska silmälasien / lukulasien kanssa ei voi sotia

Vierailija
57/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen idea, että on sodittava, vaikka henkilökohtaisesti olisi aivan sama, onko maa itsenäinen. Valtio yrittää pakottaa sotimaan. Valtio ei voi tehdä sellaista. Sotimaan menon pitäisi olla täysin vapaaehtoista.

Vierailija
58/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50, minulla on vielä 10 vuotta jäjellä. Helmikuussa taas reenaamaan.

Onko itsenäisyys sen arvoista, että olet valmis kuolemaan?

Vierailija
59/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä maata puolustaisi?

Olen melko varma että ei kovin moni enää.

Vain muutama asia näin alkuun: 

- hallituksen leikkaukset & suunnitelmat työntekijöille

- huono ostovoima & korkea verotus eikä saada niiden eteen oikein mitään

- palvelut vähenee ja lakkaa

- julkiset erveydenhuoltoa ajetaan alas

- huonot palkat verrattuna muihin länsimaihin, aina duunaripalkoista akateemisiin töihin

- suomen kansa korvataan ulkomaisilla

Vierailija
60/244 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kilot karise kun tositoimiin joudutaan. Mikä tämän aloituksen pointti oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi