Kuka poistatti pitkän ja hauskan "Noloin tilanteesi lääkärissä`" ketjun?! Joku haluaa oikeasti hiljentää palstan ihan tyystin :(
Ensin hävisi se "Selittämätön tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan" ja nyt stten tämä. Vanhat,pitkät ja mielenkiintoiset ketjut poistuu.
Kommentit (7)
Aika monikin varmaan on ilmiantanut. Pitkät ketjut ei poistu ihan yhdellä tai kahdella ilmiannolla.
Olen ilmiantanut tuon "Kyllästyin passaamaan perhettä" -ketjun jo kolmisenkymmentä kertaa, mutta tuossa se vielä suosituimmissa napottaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monikin varmaan on ilmiantanut. Pitkät ketjut ei poistu ihan yhdellä tai kahdella ilmiannolla.
Olen ilmiantanut tuon "Kyllästyin passaamaan perhettä" -ketjun jo kolmisenkymmentä kertaa, mutta tuossa se vielä suosituimmissa napottaa.
Miksi se ketju sinua häiritsee? Ihan asiaahan siinä on. Taidat olla joku laiskanpulskea mies.
Vierailija kirjoitti:
Joulun aika on monelle ahdistavaa ja se näkyy myös aggressiivisuutena, joka kohdistetaan ulkopuolisiin. Halutaan muillekin yhtä kurja olo mitä itselläkin on. Kiusa se on pienikin kiusa.
Silakkaliikkeen yksinäinen sensuurijoulu :(
Miten täältä poistetaan ketjuja? Olen useasti ilmoittanut Aloituksia Asiattomaksi mitään ei ole tapahtunut. Siis sellaisia todella asiattomia ketjuja .
Joulun aika on monelle ahdistavaa ja se näkyy myös aggressiivisuutena, joka kohdistetaan ulkopuolisiin. Halutaan muillekin yhtä kurja olo mitä itselläkin on. Kiusa se on pienikin kiusa.