Kerron nyt tosiaan millaista flirttiä saan aina osakseni (useampi esimerkki)
Esimerkki 1: Kiistelen jonkun tuntemattoman miekkosen kanssa somessa ja yhtäkkiä hän sanoo, että tulepas tänne, niin katsotaan asiaa X... vähän silläviisiin piilovinoilevasti.
Esimerkki 2: En ole pyytänyt mitään arviota keneltäkään, mutta yhtäkkiä joku miekkonen kommentoi somessa, että olethan sinä nätti/hyvännäköinen/jotain vastaavaa, mutta...
Esimerkki 3: Miekkonen juttelee 99,9 % ajasta täysin asiallisesti, mutta kerran tai pari heittää pienen seķsuaałıssävytteısen kommentin XDDDDD
Esimerkki 4: Yksi miekkonen menneisyydestä... olimme samassa koulutuksessa ja hän oli selkeästi minuun ihastunut. Kaverinsa töni häntä, kun tulin huoneeseen XDDDDD Teineinä.
Myöhemmin aikuisina päädyimme juttelemaan, ja miekkonen oli osittain ihan normaali, kunnes aina tyhjästä sai raivarit. Samanlainen oli jo aikoinaan.
Kun kysyin, että mikä hełvettı sinua vaivaa (kun raivoat yhtäkkiä ihan tyhjästä), hän sanoi, että ehkei ole saanut pıłłua aikoihin.
XDDDDDDD Huom. En kokenut millään tavalla ahdistavana. Olin aikoinani vähän ihastunut häneen XDDD
Kaikkea tällaista epäsuoraa tulee usein, aina tullut, mutta suoraan eivät suomimiekkoset minua lähesty.
Turhauttavaa.
Kommentit (13)
Miekkonen sanan tuntevat vain yli 70v ihmiset. Joten ole iloinen, että miehet vielä sinut huomaa.
Voi apua! Ei tuo ole flirttiä mutta sä vaikutat kyllä muutenkin aivan kakaralta hymiöinesi. Etkä muutenkaan ihan penaalin terävimmältä.
Johtuu siitä että käytät typerää sanaa "miekkonen".
En ikinä flirttailisi naiselle joka käyttää sanaa miekkonen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä flirttailisi naiselle joka käyttää sanaa miekkonen.
Ja mistähän helveistä luulet tuntemattomien tietävän, että kirjoitan miekkosista vauva-palstalla? XDDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Voi apua! Ei tuo ole flirttiä mutta sä vaikutat kyllä muutenkin aivan kakaralta hymiöinesi. Etkä muutenkaan ihan penaalin terävimmältä.
Ensinnäkin olen fiksu, aivan sama mitä sinä minusta kuvittelet XDDDD Ei se tee minusta yhtään vähemmän fiksua. Toiseksi, kyllä se on flirttiä, eikä asia muutu miksikään, vaikka olet sairaalloisen kateellinen ja katkera, ja yrität puhua mustan valkoiseksi XDDDDD.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Oletko jännistyttö 😏
Saatan olla, vaikken kylläkään tarkoituksella XDDDDDD.
Upsansaa