Haluaisin auttaa unohdettuja mutta miten
Ne unohdetut ovat maaseudulla asuvia yksinäisiä tai pariskuntia, joilla on pieni eläke kun ovat tehneet maksutta töitä kotitilallaan, usein sellaisia reppanoita. Yhden tiedän, ei käytä alkoholia, mutta asuu kaukana. Laitoin hänelle sähkölaskuun rahaa. Asuu vanhassa talossa syrjässä jota kukaan ei halua ostaa, peritty ja kuluja on enemmän kuin mitä olisi kirkolla yksiöstä vuokraa. Eläke on pieni, kun on auttanut vanhempia ja tehnyt töitä, eikä hieman heikkolahjaisena ole ymmärtänyt, että pimeä työ naapureille seteli kouraan 20 mk ja kahvit ja/tai ruoka koko päivän työstä periaatteella on väärin.
Kommentit (6)
No tässä on sulle yksi "unohdettu", yksinäinen työikäinen, joka on kaikkien avustusten ja tukien ulkopuolella. Kuinka saisin suhun yhteyden, että voisin kertoa, miten tähän on päädytty?
Vierailija kirjoitti:
No tässä on sulle yksi "unohdettu", yksinäinen työikäinen, joka on kaikkien avustusten ja tukien ulkopuolella. Kuinka saisin suhun yhteyden, että voisin kertoa, miten tähän on päädytty?
Tuonne voit laittaa mulle sähköpostia. Kiitos!
Opiskelijat
osa-aikatyöllistetyt
yyhoot
En saa apua mistään. En sos toimesta, en diakoniasta, en ystäviltä enkä sukulaisilta. En jaksa enää elää.
Tuu pois sieltä yläilmoista. En tarvitse sitä eikä mua tartte sääliä vaikka olen köyhä ja yksinkertainen.
En tiedä miten sinuun saisi yhteyttä. Tiedän henkilön, joka tarvitsisi apua.