"Lapsivihaaja"vastaa kysymyksiinne...
Kommentit (29)
mutta en niistä erityisemmin pidä, enkä halua viettää aikaani paikassa, jossa on lapsia.
En ymmärrä, miksi lapsista pitäisi jotenkin erityisesti pitää. Lapset ovat usein mielestäni tyhmiä, ilkeitä ja ärsyttäviä(eivät kaikki).
yli 30v. ruma tyhmä nainen joka ei saa miestä eikä näin ollen lapsia, ja on sit kade muille?
Ja sille, joka kohta sanoo:"kyllä sun mieli vielä muuttuu", sanoisin, että olisit vain onnellinen, että minunkaltaiseni ihminen ei lapsia hanki.
Ehkä täällä on helppo purkaa vihaansa, vaikka se ei oikein teitä kohtaan olisikaan...
Mutta useimmat teidänkaltaisenne(naiset, joilla on lapsia)ovat mielestäni kuvottavan näköisiä, enkä voi ymmärtää, miten olette jostain löytäneet miehen...: D
En ole kateellinen ihmisille, joilla on lapsia, päinvastoin.
Äitiys on halukkaallekin sen verran vaativa pesti että miksi ihmeessä kukaan hullu haluaisi vastahakoisten ihmisten ryhtyvän siihen??
t. entinen lapsivihaaja, nykyinen omia lapsiaan järjettömän paljon rakastava
Ja sille, joka kohta sanoo:"kyllä sun mieli vielä muuttuu", sanoisin, että olisit vain onnellinen, että minunkaltaiseni ihminen ei lapsia hanki.
että kukaan jolla on lapsia ei voi olla kaunis :D
Voitteko muka väittää, ettäolette tavanneet enemmän kauniita äitejä, kuin rumia, jotka ei viitsi huolehtia ulkonäöstään?Jos voitte, niin ei mene läpi: D
Kyllä olen joskus nähnyt äidin, joka oli kaunis ja välitti siitä, miltä näyttää. Tätä tapahtuu todella harvoin.
Jos hän vieläkin ajattelee että ulkonäöllä löydetään sielunkumppani ;). Kuule me kaikki emme kauniita, mutta meillä on ihana perhe ja mies joka rakastaa, vaikkemme täydellisiä olekaan.
oikein hyvä että laitoit tämän aloituksen tänne. Minulla rupesi jo olemaan tylsää nimittäin.
En oikeasti ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää etteivät kaikki pidä lapsista. Ei se tee ihmistä sen huonommaksi naiseksi tai ihmiseksi. Ja nämä iänikuiset "kyllä sun mieli vielä muuttuu". Olen itse pian kahden lapsen äiti, mikä on ihan absoluuttinen maksimi jo järkisyistä, ja kyselin neuvolassa terkkarilta mahdollisuuksia sterilisaatioon. Ja mitä sanoi hän? "Niinhän sä nyt sanot. Kyllä sun mieli vielä muuttuu." O_o Hmm? Jaa? Kaksi lasta ei riitä ja se kolmas pitää hankkia oman terveyden ja perheen onnellisuuden riskeeraten?
Pakko myöntää että itsekin olin aikoinani vannoutunut "lastenvihaaja". En pitänyt lapsista, en ymmärtänyt lapsia, en osannut käsitellä lapsia. Kartoin kaikkea läheisyyttä ko outojen otusten kanssa. Sitten tulin raskaaksi, ja liekö hormonien vuoksi, mutta mieleni teki täyskäännöksen. On kuitenkin sen verran aivoja jäänyt raskauden jäljiltä että ymmärrän kavereitani jotka eivät pidä lapsista, eivät halua lasta syliinsä, eivätkä halua jutella pienen Pirkko-Petterini kakasta ja mahdollisista allergioista. :P Ja toivon todella että jos heidän seurassaan joskus liikaa puhun lapsista ja lapsijutuista, he sanovat siitä minulle.
Silläkö, että en pidä lapsista vai?: D
Vain murto-osa lapsettomia. Koet siis, että suurinosa naisista ovat rumia, eivätkä pidä huolta itsestään?
Vaikutat lisäksi jotenkin vähän tärähtäneeltä.
Sanot, että olet täällä lievittääksesi ja purkaaksesi lapsivihaasi. Eikö se sinusta kuulosta vähän oudolta ja oh, hiukan yksinkertaisen ihmisen toiminnalta?
Ja kyllä, ajattelen että suurin osa naisista on rumia, jotkut lapsettomatkin.
Sairasta. On eri asia, jos ei erityisesti pidä lapsista, mutta jos vihaa lapsia, kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä psykiatriin.
t. eräs joka rakastaa lapsia ja ihmisiä ylipäätään, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Tämä aoitus ja sen saamat ap:n kommentit nyt eivät vain oikein vakuuta.
Joko ap on tyhmä, idiootti tai provo. Lasken toivoni viimeiseen, siltä tämä vahvasti haisee. Kukaan ei ole niin idiootti, että väittäisi lähes kaikkien äitien olevan rumia ja itsestään välittämättömiä (näin ehkä monen pienen lapsen äidin kohdalla, mutta on ne 50 vuotiaatkin äidit vielä äitejä).
Oletko tullut ajatelleeksi, että asia ei ole yhtä yksinkertainen, kuin sinä?Sanoin jo aikaisemmin, että en oikeastaan ymmärrä "vihaani" lapsia kohtaan. Ja on tämä minullekin vaikeaa, koska niitä lapsia on joka puolella.
Voihan olla, että "vihaan" lapsia osittain siitä syystä, että minulla on enemmän huonoja kokemuksia heistä, kuin hyviä...Tarkoitan nyt tällä esim.kaikenlaista kiusaamista ym. Eli ensivaikutelmani lapsista ei ole ollut hyvä.
...jotka ovat rumia, tai sitten eivät vaan ole jaksaneet pitää huolta itsestään...Usein ja yleensä nämä vanhempien lasten äidit eivät ole!
Minä vihaan kaikkien muiden lapsia...