Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö exään muka olla hyvät välit?

Vierailija
22.12.2023 |

Ahdistaa nämä joka paikassa eteen tulevat jutut, kuinka exään pitäisi säilyttää hyvät välit. Kuinka se on asiallista, kunnioittavaa,  ja hyväksi ihmiselle jne. Rakkauskin säilyy kuulemma ikuisesti. Itselläni kaksi exää ja kumpaankin on pitänyt laittaa välit poikki, ja olen erittäin tyytyväinen jos en kuule enää ikinä heistä mitään. Ensimmäinen alkoi 247 stalkkauksen eromme jälkeen. Oli asuntoni parkkipaikalla, puskissa, seurasi työpaikkani lasin alla, parkkipaikalla (50 min.matka) Muka yllättäen oli samassa kaupassa, missä olin ostoksilla....  Tätä kun oli jatkunut 10 vuotta ja olin menettää jo järkeni, aloin kerran huutamaan ruokakaupassa, jonne ilmestyi selkäni taakse. Uhkasin poliisilla ja karjuin, että mitä helvettiä seuraat ja kyttäät. Sen jälkeen en ole kuin kerran nähnyt hänet taloni nurkalla pimeällä....    Toinen exäni oli narsisti ja muutenkin täysin luonnevikainen. Pahoinpiteli fyysisesti, henkisesti ja taloudellisesti. Pahin jälki tuli jalkaan, jolla ei kuntoilla enää ikinä. Hyvä kun jotenkin kävelen. En siis todellakaan halua pitää näihin mitää välejä, enkä todellakaan tunne edes vähäistäkään kiintymystä. Olisin enneminkin mielissäni, jos nämä olisivat mullan alla, aiheuttamatta enää kenellekkään pahaa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole väleissä ollenkaan. On uusi numero mikä on salainen ja somesta on estetty ja asun toisessa kaupungissa nykyään. Minulle on se ja sama onko exäelossa tai kuollut. En ajattele häntä yhtään eikä kuulu elämääni ikinä enää millään lailla. Miksi olisin väleissä ja miksi kuuluisi olla. Piinatkoon jotain toista, koska minua hän ei voi enää piinata.

Vierailija
2/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse. Jos välit on hyvät, niin kiva juttu. Varsinkin jos lapsia niin vielä kivempi. Mutta, jos yhteydenpito exän kanssa ei houkuta, ei sen kanssa tarvitse pitää mitään yhteyttä. 

Mulla myös ex johon en haluaisi olla enää yhtään missään yhteydessä. Ikävä kyllä hänen kanssaan yhteisiä lapsia, niin pakko joitain asioita hoitaa kanssaan. Mutta niin minimissä kun vaan ikinä voi.

Oma hyvinvointi on eron jälkeen kaikista tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Me toivomme molemmat toistemme kuolemaa ja kärsimystä joka päivä. Näin on ollut jo vuosia - ja tulee jatkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi