Nyt mulla on elämäni ensimmäiset rakennekynnet, ja nää on MAGEEEET!
Tiedän tunteen. Sitä voisi melkein vain istua ja ihastella niitä kynsiä kaiken aikaa. Omien huonosti hoidettujen nysien jälkeen ne ovat aivan ihmeelliset.
Kommentit (17)
mutta usein ne on kamalan paksuja ja pitkiä, sellaisia tosi tökerön näköisiä. Luonnollisuus on parasta...
turhimmat. On paljon tärkeämpiäkin asioita mihin laittaa rahansa.
mä ymmärrän sua. itsellä ollut helmikuusta asti enkä ikinä näistä luovu
Tiedän tunteen. Sitä voisi melkein vain istua ja ihastella niitä kynsiä kaiken aikaa. Omien huonosti hoidettujen nysien jälkeen ne ovat aivan ihmeelliset.
kasvatettua ja hoidettua omat upeat ja kestävät kynnet! :-)
Onhan se ymmärrettävää kun heillä ei ole rahaa mitä itseensä laittaa..
Mun rakennekynsiä et ainakaan erottaisi aidoista ellet katsoisi alapuolelta ja tosi läheltä. Mulla on ollut nää nyt huhtikuusta ja on taatusti hautaan saakka :-D
Se vasta siistiä on kun omien huonosti hoidettujen nysien jälkeen on vihdoin saanut
kasvatettua ja hoidettua omat upeat ja kestävät kynnet! :-)
omista kauniit ja tarpeeksi pitkät.
Mutta kun kaikesta huolimatta omat kynnet ovat pehmeät, lohkeilevat ja oudon muotoiset, niin ei paljon lämmitä mieltä. :P
Ja tarkennukseksi, minä otin siis aikoinaan omien kynsien geelauksen ranskalaisella manikyyrillä. Siistit, ei liian pitkät ja ah niin älyttömän hienot. :) Kunhan tulee varaa taas siihen laittoon ja ylläpitoon niin varmasti hankin uudestaan! Ovat kyllä sen arvoiset.
-2-
Miten ne poistetaan? Milläaiset kynnet on sen alla jos vaikka on ollut useamman kuukauden rakennekynnet? Onko kierre loputon jos siihen lähtee? Kuinka usein kynsiä pitää huolattaa ja mitä silloin tehdään? Vaihdetaanko ne kokonaan? Entä kun kysni kasvaa juuresta, eikä kasvuraja näy jo muutamassa viikossa?
200 000 euroa eri tileillä mutta ikinä en laittaisi rahaa niin turhaan kuin rakennekynsiin t.5
mulla ollut tosi nyrhityt kynnet ihan lapsesta asti (pureskelin niitä) ja häpeän käsiäni. Olen monesti miettinyt noita rakennekynsiä mutta en jaksaisi olla koko ajan niitä sitten huoltamassa.. Eikös niitä pidä kuitenkin aika usein käydä huollattamassa? Mutta kiinnostaisi kyllä kovasti, ja hassua miten jotkut ajattelee, että rakennekynnet on aina sellaiset tosi pitkät. Nehän saa laitettua sen pituisiksi kuin itse haluaa, hassut!
200 000 euroa eri tileillä mutta ikinä en laittaisi rahaa niin turhaan kuin rakennekynsiin t.5
mutta siis, varmaan vitosella on hyvät kynnet luonnostaan, eihän sitä silloin tällaista tajuakaan. Kuten ei varmaan moni tajua että miksi mulla on hampaissa kuoret, jos itsellään on luonnostaan ihan hyvät hampaat... Tai miksi joku laittaa hiustenpidennyksiä, kun kerta itsellä on luonnostaan upeat pitkät hiukset... Listaa voi jatkaa loputtomiin.
Kerran kuukaudessa kävin omiani huoltamassa. Ikävä kyllä siitä on niin pitkä aika etten muista paljonko maksoi laitto, ja paljonko maksoi huolto. Huolto ehkä n 50e? Riippuu kokonaan paikasta.
-2-
pitääkö niitä jotenkin liimailla uudelleen..? Hinnalla mulla ei ole väliä kunhan pääsisi näistä nyrhistä eroon....
Siinä yksinkertaisesti huolletaan, eli laitetaan kynnet taas uudenveroisiksi ja korjaillaan kaikki "vammat". :) Joku jolla on tuoreemmassa muistissa varmasti osaa kertoa paremmin.
-2-
nähdään vähän et kuin kasvaa jne.
Kait se yleisimmillään on kuukauden välein tai jotain.
Mulla nää rakennekynnet ei ole mitkään hirveen pitkät, vaan hyvin luonnolliset, no toki vähän pidemmät kun oma, ja siis "ranskikset".
Muakin kiinnostaa et mites sit jos haluaa nää pois.. Jos jollain kokemusta, niin kertokaa kiitos. :)
Musta rakennekynnet on todella rumat ja moukkamaiset. En koskaan mistään hinnasta suostuisi ottamaan itselleni sellaisia. Ne on niin nolot...