Mikä ihmisiin on mennyt?
Tein jouluostoksia, niin tuntemattomat tulivat minulle iloisesti juttelemaan. Tavallisesti kaupassa ei juttele kukaan tai enintään yksi, mutta nyt tuli useampi juttelemaan rauhallisesti ja viipyillen.
Kommentit (9)
Älä huolestu, se menee ohitse. Loppiaisena ollaan jo naamat nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Älä huolestu, se menee ohitse. Loppiaisena ollaan jo naamat nurinpäin.
Mulle ainakin jutellaan vuoden ympäri. Jostain syystä näytän siltä, että minulle voi tulla kertomaan kuulumisensa ja arvio on oikea. Minulla ei ole mihinkään kiire suurimman osan aikaa. Mennään tuntematon vaikka kahville ja kerro mikä on mielellä. Asiat jää minulle.
Uskon tosiaan itsekin, että menee ohi, kun vuosi on vaihtunut. Hetkellinen mielenhäiriö?
ap
Tapahtuuko niin myös kesällä tai kauniissa säässä.
Jaa yleensä jouluna kaikki ovat aivan kireänä. Pitkä kassajono voi saada perheenisän/äidin kiehumaan raivosta ja huutamaan ääneen. Saman näkee liikenteestä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa yleensä jouluna kaikki ovat aivan kireänä. Pitkä kassajono voi saada perheenisän/äidin kiehumaan raivosta ja huutamaan ääneen. Saman näkee liikenteestä.
Minullakin on tällainen muistikuva, joten yllätyin kaupassa. Tosin en mennyt kahteen kauppaan, joissa oli pitkät jonot, vaan yhteen suurempaan, jossa oli riittävästi kassoja auki.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko niin myös kesällä tai kauniissa säässä.
Tapahtuu:)
ap
Ehkä sä näytät ystävälliseltä ja helposti lähestyttävältä? Kaveri kertoi, että maailma on ihan erilainen paikka, kun hän keski-ikäisenä miehenä kulkee yksin tai vaimonsa kanssa. Vaimon kanssa liikkuessa ihmiset hymyilevät, nyökkäilevät ja tulevat juttelemaan, yksin ollessaan hän saa kuljeskella ihan rauhassa.
Kiva kuulla tällaisesta ilahduttavasta kokemuksesta!
Ihmiset yleensä tulee juttelemaan. Eikö olekin kiva?