Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut oikein kiinnostunut suihinotosta

Vierailija
21.12.2023 |

Olen siis 44v nainen ja mua on aina ällöttänyt ottaa suihin. Parilta mieheltä ottanut suihin eikä se vain ole tuntunut omalta jutulta. Toinen noista miehistä oli lyhytaikainen seurustelukumppani joka tuli haisevan kullinsa kanssa mun eteen pyytäen suihinottoa ja oli pakko aina kehottaa pesuille. Enkä kyllä montaa kertaa ottanut häneltä suihin, jostain kumman syystä etoi entistä enemmän. 

No olen nyt syksyn mittaan pannut aina välillä erään miehen kanssa. Mies on aina nuollut mua hyvin innokkaasti. Eilen sitten otin häneltä suihin ja täytyy sanoa, että ei paha ollenkaan! Ei sen miehen kulli maistunut oikein miltään koska oli niin puhdas! Ei se myöskään haissut oikein miltään. Tältä mieheltä voin kyllä ottaa uudestaan suihin.

Toki oli iso kynnys ottaa nytkin suihin ja ajatus ällötti, mutta kun sen nyt tein ja tajusin, että koska tämä mies pitää hygieniastaan kunnolla huolta niin on aivan eri tilanne kuin sen lyhytaikaisen seurustelukumppanin kanssa.

Sekin tässä oli, että pelkäsin tekeväni väärin kun olen niin kokematon asiassa, mutta mies kehui mua hyväksi ja oli erittäin tyytyväinen. 😄

Celianna

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama se on naisten kanssa, paitsi miehen vehje on helpompi saada puhtaaksi.

Vierailija
2/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama se on naisten kanssa, paitsi miehen vehje on helpompi saada puhtaaksi.

No totta kai. Itse pidän tärkeänä, että alapää on puhdas ennen seksiä etenkin jos mies nuolee. 

Celianna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 vuotta vanha ja kokematon suuseksissä.

Vierailija
4/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä sitten? Ei vain ole tuntunut mun jutulta ja on ällöttänyt ottaa penistä suuhun. Asiaa ei auttanut tämä yksi joka tuli naaman eteen haisevan kullinsa kanssa. 

Tuskin säkään seksissä kaikkia juttuja teet. Onhan niitä miehiäkin jotka ei suostu naista nuolemaan. 

Celianna

Vierailija
5/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nhottaa se miltä limakalvo tuntuu kielellä. Monilla akoilla värkki haisee pesi ne sitä vaikka kuinka.

Vierailija
6/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nhottaa se miltä limakalvo tuntuu kielellä. Monilla akoilla värkki haisee pesi ne sitä vaikka kuinka.

No ei taida inhottaa tätä miestä jolta otin suihin koska sen verran innokkaasti ja oma-aloitteisesti nuolee mua. 😄

Celianna

Vierailija
7/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pesemätöntä kullia naisen suuhun yrittäisikään tarjota.

Tykkään myös enempi nuolla puhdasta pillua kuin pitkään pesemättä ollutta, vedellä pesu ilman saippuaa riittää naisella. Nautin kyllä naisen nesteiden mausta kun alkaa kastumaan.

Vierailija
8/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta ajattelin että tämä olisi miehen kirjoittama, se olisi harvinaisempaa ja siksi kiinostavampaa. Mutta hyvä että olet avartanut maailmaasi ja huomannut ettei se niin pahaa ole. Miehenä tein itse tuon saman 17-vuotiaana silloisen naisystäväni kanssa. En tiedä käyttäisinkö sanaa etoi, mutta sen tyyppistä vastarintaa tunsin. Pakotin itseni siitä huolimatta, ja pikku hiljaa siitä tuli oikein mielipuuhaa.

Vierailija
9/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pesemätöntä kullia naisen suuhun yrittäisikään tarjota.

Tykkään myös enempi nuolla puhdasta pillua kuin pitkään pesemättä ollutta, vedellä pesu ilman saippuaa riittää naisella. Nautin kyllä naisen nesteiden mausta kun alkaa kastumaan.

No jotkut miehet ei ajattele sitä, että kulli pitää pestä ensin. Naisen alapäätä ei kuulu pestä saippualla vaan pelkkä vesi riittää tai sitten pitää olla alapesuun tarkoitettua pesuainetta.

Tämä mun seksikaveri tuntuu tykkäävän kuinka märäksi saa mut nuolemalla ja pannessa välillä on sanonut, että olen ihanan märkä. :D

Celianna

Vierailija
10/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin, tätäpäivää kuin kerrot täällä. Mutta onko oraalinenseksi mielestäsi tunne vai päätös? Ja mikä on sinun näkemyksesi mukaan se, keskinäisen kunnioituksen ja sen peniksenihailun, merkitys sun suihinotossa?

'Six&Half'

Vierailija
11/31 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellisistä siinä on? Mäkin oon 37 ja vain parilta mieheltä ottanut suihin. Alle yhden käden sormilla voi laskea.

Vierailija
12/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellisistä siinä on? Mäkin oon 37 ja vain parilta mieheltä ottanut suihin. Alle yhden käden sormilla voi laskea.

Kyllä se on hiukan ihmeellistä, jos suuseksiä ei ole tarjolla. Miesraukat.

Vierailija
13/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin exän kanssa yhdessä 10 vuotta eikä hän kertaakaan pyytänyt suuseksiä. Itse kyllä nuoli mua. Luulisi, että hän olisi sitä pyytänyt jos olisi sitä halunnut. Ei kai kaikki miehetkään tykkää, että heiltä otetaan suihin aivan kuin kaikki naiset ei tykkää kun heitä nuollaan. Ihmiset tykkää eri asioista.

Celianna

Vierailija
14/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin exän kanssa yhdessä 10 vuotta eikä hän kertaakaan pyytänyt suuseksiä. Itse kyllä nuoli mua. Luulisi, että hän olisi sitä pyytänyt jos olisi sitä halunnut. Ei kai kaikki miehetkään tykkää, että heiltä otetaan suihin aivan kuin kaikki naiset ei tykkää kun heitä nuollaan. Ihmiset tykkää eri asioista.

Celianna

1/999 miehestä ei halua suihinottoa. Se yksi on totaalinen poikkeus listassa. Vaatii todellista lottovoittoa löytää sellainen. Ja se yksikin kyllä pitäisi siitä, jos se olisi hyvin tehtyä.

Vierailija
15/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38 vee. Suuseksi on parasta mitä tiedän, niin naisen kuin miehenkin kanssa. Sekä sen saajana kuin antajana. Hartain toiveeni olisi saada maiskutella piliä ja pillua samaan aikaan. Nams.

Vierailija
16/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars harjoittelemaan Keltaiseen Ruusuun!! Katso vierestä kun kundit imuttavat ja näyttävät jippoja

Vierailija
17/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mars harjoittelemaan Keltaiseen Ruusuun!! Katso vierestä kun kundit imuttavat ja näyttävät jippoja

Mikä hvetti teitä joitakin vaivaa kun tuollaista älyttömyyttä pitää ehdottaa?!? Kyllä mä voin vallan mainiosti harjoitella tämän miehen kanssa enkä mun todellakaan tarvitse mennä katsomaan homojen lutkuttamista.

Celianna

Vierailija
18/31 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä ei: ' mun todellakaan tarvitse mennä katsomaan homojen lutkuttamista..' vaan mutta.

Mikset?

Mitä haittaa ois ..

Vierailija
19/31 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaiset jutut paranevat jankuttamalla. Eilun ei sittenkään, kyllä tuo edelleen kuulostaa vastenmieliseltä.

Vierailija
20/31 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pettävä exä aina mourusi suihinottoa. Oli kavereillekin puhunut, että muija ottaa hyvin suihin mutta harvoin. Ällötti, kun oli niin monta pettämistä...

Eromme jälkeen seurustelin ihanan nuoren miehen kanssa, joka oli aika ujo ja kokematon. Mutta seksi! Oujee!!! Ja hän oli tosi siisti mies muutenkin, olin koko ajan hänen suukottelemassa ja hyväilemässä hänen ihanaa kullia. Mutta mitä tekee hän? Haluaa rakastella minua, että minä saan... Ihana, herkkä mies ja ihana kulli,jonka yksinoikeus minulla oli. Ristin kullin "Partiopojaksi". Se oli aina valmis ja reipas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi