Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehutko toisen uutta vauvaa aina suloiseksi ja ihanaksi, vaikka todellisuudessa se ei olisikaan mielestasi niin suloinen ja ihana?

Vierailija
06.01.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei olisi suloinen ja ihana, enkä osaa edes kuvitella vauvaa, joka ei olisi, joten kehun kaikki vauvat aina.

Vierailija
2/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAikka ei kasvoilta niin suloinen oliskaan, on vauvan tuhina ja tuoksu ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kaikki suloisia.

Vierailija
4/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mielestäni kaikki vauvat ja ylipäätään kaikki lapset ovat jollain tapaa ihania ja rakastettavia vaikkei sitä samaa rakkauden paloa tunnekaan välttämättä kuin omia lapsia kohtaan.

Samoin kehun vauvoille juuri annettuja nimiä vaikka todellisuudessa inhoan niitä enkä ymmärrä miksi joku sellaisen antaa. Kehun vaikka kivaksi tai vauvalle sopivaksi koska tiedän, että erityisesti äidille kehu merkitsee paljon.

Nämä ovat tällaisia valkoisia valheita jotka itse hyväksyn koska on hyvä olla kohtelias toisia kohtaan ja saada heidät iloisiksi.

Vierailija
5/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaaleanpunainen mamma. Mutta koitan kyllä sanoa muuten positiivisia asioita tai jutella muuten vain tyyliin " onpa pieni, en muistanutkaan miten pieniä vauvat ovat synnyttyään" tms. tyhjänpäiväistä.

Vierailija
6/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omalla tavallaan kaikki ovat suloisia, ja ne vähemmän suloisethan just sitä kannustusta ja hyväksyntää tarvii, esim. vammaiset.

Vierailija
7/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta kaikki vauvat ovat tavallaan ihania, vaikka jotkut voivatkin olla persoonallisen näköisiä.

En tietenkään ala kehumaan ja ihailemaan jonkun vauvan isoa nenää tai hörökorvia, vaan sitten voi sanoa jotain yleistä, mutta silti positiviista. Tai huomauttaa esim kuinka ihanan paksut hiukset vauvalla on tms.

Monia vauvoja olen käynyt katsomassa enkä koskaan mieti etukäteen, että " mitähän sanon jos se ei olekaan niin söpö" . Ihan luonnostaan tulee leperreltyä :)

Vierailija
8/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisimmässäni olen pitänyt vain omia vauvojani maailman suloisimpina :)

Vierailija
9/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa vauvaa suloiseksi kehuttua, vaikka sitten oksettaisi.

Minua aina huvittaa kun nämä ihmiset vielä vetoavat " rehellisyyteensä" , kun eivät voi mitään kaunista sanoa.

Taitaa paljon rumemmat syyt löytyä pohjimmiltaan useimmilta. Minusta rehellisyys on jotain ihan muuta.

Vierailija
10/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...luonto järjestää asian niin, että omat on aina ihanimpia ja hyvä niin.

Vierailija
11/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt rumaa vauvaa.

Vierailija
12/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kauhuissani, että jos se vauva onkin kamalan näköinen. Outo ja epäsöpö. :) Että mitä mä teen ja vähänkö nolottaa, kun kaikki sitten takeltelevat siinä kopan äärellä.

Mutta turha oli pelko! Olen oppinut, että kaikki ovat tavallaan söpöjä. Ja onneksi kaikki läheiseni ja muutenkin suurin osa ihmisistä empaattisia ja korrekteja. (Vasta synnyttäneen äidin ei tosiaan tarvitse kuunnella mitään ikäviä kommentteja muilta.)

Vierailija
13/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
14/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mietin kauhuissani, että jos se vauva onkin kamalan näköinen. Outo ja epäsöpö. :) Että mitä mä teen ja vähänkö nolottaa, kun kaikki sitten takeltelevat siinä kopan äärellä.

Kuitenkin turhaan sillä maailman suloisin vauva sieltä tuli. :) Jotain ramppikuumeiluita.

Vierailija
15/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat eivät tosiaankaan ole kauniita tai edes söpöjä, sori vaan :-)

Voihan sitä päivitellä lasta jollain muulla tavalla, kuten " voi pikkuista" tai jotain muuta, eikä tuo tarkoita, ettei lapsi voisi olla sympaattinen ja etteikö sitä voisi ottaa syliin, paijata jne. Mutta valehtelemaan en periaatteesta ala! Ei kaikkien ihmisten velvollisuus ole olla suloisia, ei ole pääasia miltä ihminen näyttää!

Vierailija
16/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen pienen pieni ihminen vaan joka lähinnä nukkui.

Vasta sitten myöhemmin se alkoi olla söpö ja suloinen. Ei sillä söpöydellä ole silti kiintymyksen kannalta mitään merkitystä.

Vierailija
17/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta valehtelemaan en periaatteesta ala!

Vierailija
18/18 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon rumia vauvoja ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan