Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo käyttänyt Lidlin 5 euron alekupongin?

Vierailija
21.12.2023 |

Saitko alea?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Senhän voi käyttää niin monta kertaa kuin ehtii kuuden päivän voimassaolon ajan, min 40€ ostoksesta.

Vierailija
2/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa. Niitä on semmoisiakin, joissa ei tarvi olla 40 € ostoksia. Riippuu kuukauden kokonaisostoista. Mutta vain yhdenlaisen alennuksen voi käyttää yhdellä ostoskerralla. Kannattaa katsoa minkä aikaa mikäkin on voimassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelin et kun meet lidliin niin miten osaa laskea et ostokset tekee just sen 40, et pitääkö ottaa laskin mukaan :D yksineläjä kun olen niin en tiedä tuleeko ihan noin paljon ostettua jouluruokia

Vierailija
4/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän voi käyttää vaikka useamman kerran päivässä! Useamman kerran olen itse sen käyttänyt. Ja vaimon kanssa joskus jaettu jopa kahteen kärryyn ostokset, niin molemmat käyttäneet.

Vierailija
5/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelin et kun meet lidliin niin miten osaa laskea et ostokset tekee just sen 40, et pitääkö ottaa laskin mukaan :D yksineläjä kun olen niin en tiedä tuleeko ihan noin paljon ostettua jouluruokia

No, päässä sen saa ynnättyä kaupassa, tai tekemällä ostoslistan valmiiksi. Kannattaa tsekata, mitkä tuotteet ei kuulu siihen. Eli oluesta ei esim. saa alennusta.

Vierailija
6/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo kuusi kertaa. Vielä tulee käytettyä 2 kertaa ennen joulua kun teen ruokaostokset. 

Kun laskee hyvin, on alennus kertaostoksissa 10-12%. Aika hyvä.

Vierailija
7/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule tuo 40€ raja täyteen kuukauden aikana.  Lidl on halpa, harvemmin yli 10€ saan menemään kerralla.  Teen ostokseni oikeasta kaupasta.

Vierailija
8/8 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt jo kahdella kauppareissulla.Lisäksi on tullut 1 alennuksia appilla.