Oletko jo käyttänyt Lidlin 5 euron alekupongin?
Kommentit (8)
Olen pari kertaa. Niitä on semmoisiakin, joissa ei tarvi olla 40 € ostoksia. Riippuu kuukauden kokonaisostoista. Mutta vain yhdenlaisen alennuksen voi käyttää yhdellä ostoskerralla. Kannattaa katsoa minkä aikaa mikäkin on voimassa.
Aatelin et kun meet lidliin niin miten osaa laskea et ostokset tekee just sen 40, et pitääkö ottaa laskin mukaan :D yksineläjä kun olen niin en tiedä tuleeko ihan noin paljon ostettua jouluruokia
Senhän voi käyttää vaikka useamman kerran päivässä! Useamman kerran olen itse sen käyttänyt. Ja vaimon kanssa joskus jaettu jopa kahteen kärryyn ostokset, niin molemmat käyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Aatelin et kun meet lidliin niin miten osaa laskea et ostokset tekee just sen 40, et pitääkö ottaa laskin mukaan :D yksineläjä kun olen niin en tiedä tuleeko ihan noin paljon ostettua jouluruokia
No, päässä sen saa ynnättyä kaupassa, tai tekemällä ostoslistan valmiiksi. Kannattaa tsekata, mitkä tuotteet ei kuulu siihen. Eli oluesta ei esim. saa alennusta.
Olen käyttänyt jo kuusi kertaa. Vielä tulee käytettyä 2 kertaa ennen joulua kun teen ruokaostokset.
Kun laskee hyvin, on alennus kertaostoksissa 10-12%. Aika hyvä.
Eipä tule tuo 40€ raja täyteen kuukauden aikana. Lidl on halpa, harvemmin yli 10€ saan menemään kerralla. Teen ostokseni oikeasta kaupasta.
Olen käyttänyt jo kahdella kauppareissulla.Lisäksi on tullut 1 alennuksia appilla.
En ole. Senhän voi käyttää niin monta kertaa kuin ehtii kuuden päivän voimassaolon ajan, min 40€ ostoksesta.