Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän pahaa olen tehnyt, että olen saanut tällaisen vartalon mallin??!!

Vierailija
21.12.2023 |

Vyötärö on yhtä leveä kuin lantio ja olen nainen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset elefantin lymfajalat. Lymfaödeema ilmeisesti nimeltään, rasvaa kertyy jalkoihin vaikka laihduttaa. Vyötärö on kapea, mutta mitä iloa siitä on kun jalat pitää laittaa aina piiloon? 

Tää vie oikeasti elämänhalun.

Alicia Keys on kaunotar ja silläkin on tuo vaiva. Siitä on kuvia kesäasuissa, joissa paljaat kintut on estoitta näytillä. Älä sinäkään suotta piilottele.

Kävin katsomassa, ihan normaali kurvikas nainen?

Vierailija
22/42 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä tuo vartalonmalli on vielä kuuminta muotia, jota tavoitellaan ja jollaiseksi itseä muokataan kuvankäsittelyllä. Kanna se ylpeästi jo nyt.

Mulla on pieni vyötärö ja muhkea peppu, mikä on tällä hetkellä muodikasta, mutta olen elänyt aikoja, kun isot peput oli noloja ja niiden peittelyä neuvottiin naistenlehdissä ja muotiohjelmissa. Ei siitä edes ole niin kauaa, kun siitä kettuiltiin päin naamaa. Ajat muuttuu eikä itseä kannata soimata siitä sattuuko jotain ominaisuutta kropassa olemaan vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on omamme. Mulla on vahva päärynä. Pienet tisulit ja iso peppu. 87 rinnat, vy 70 ja peppu 102 cm. LoL. Pitää vaan elää sen kanssa mitä on saanut, eipä tässä muu auta. 

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei käytä sanaa tisulit. 

Tisulit on ihan hyvä nimi pienille rinnoille. Tissit kuulostaa liian isoilta ja rinnat on tylsät. Onko peppukin väärä sana? 

Vierailija
24/42 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellaiset elefantin lymfajalat. Lymfaödeema ilmeisesti nimeltään, rasvaa kertyy jalkoihin vaikka laihduttaa. Vyötärö on kapea, mutta mitä iloa siitä on kun jalat pitää laittaa aina piiloon? 

Tää vie oikeasti elämänhalun.

Alicia Keys on kaunotar ja silläkin on tuo vaiva. Siitä on kuvia kesäasuissa, joissa paljaat kintut on estoitta näytillä. Älä sinäkään suotta piilottele.

Nyt mainitsit kyllä väärän henkilön. Hänellä ei ole tuota ongelmaa.

Vierailija
25/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, voidaan vaihtaa jos kelpaa leveät hartiat + lantio, erottuva vyötärö (M28)

Vierailija
26/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Lisäksi ei peppua. Ei edes salilta.

Vierailija
27/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurangot ovat kaikki melko samanlaisia joten luustosta ei ole kyse. Täsmäliikunnalla voi vaikuttaa lihasten muotoon aika paljon. Jos on leveät hartiat niin voi treenata persettä ja vatsaa jotta saa tiimalasia esiin. Ylävartalolla vaan pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja oerseeseen isot painot pienillä sarjoilla niin lihas kasvaa. Siihen rasvanpolttoa ja aerobista lisäksi niin vatsa pienenee.

Vierailija
28/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pötkylä minäkin olen. Hoikka ja muodoton. Onneksi oikeanlaisilla vaatteilla voi vaikuttaa paljon ja omaan silmään vartalo näyttää monesti ihan hyvältä. 

Vierailija
29/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on jotain, mistä eivät niin pidä itsessään. Älä ota siitä stressiä. Ja sullahan voi olla joku muu kohta kropassa suorastaan kadehdittava. Vaikka timmit käsivarret (itselläni on aika löllöt vaikka miten treenaisin). 

Vierailija
30/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luurangot ovat kaikki melko samanlaisia joten luustosta ei ole kyse. Täsmäliikunnalla voi vaikuttaa lihasten muotoon aika paljon. Jos on leveät hartiat niin voi treenata persettä ja vatsaa jotta saa tiimalasia esiin. Ylävartalolla vaan pienillä painoilla pitkiä sarjoja ja oerseeseen isot painot pienillä sarjoilla niin lihas kasvaa. Siihen rasvanpolttoa ja aerobista lisäksi niin vatsa pienenee.

Eivät todellakaan ole. Mittasuhteissa on ihan hillittömiä eroja. Esim. Pyöreää lantioa ja kapeaa vyötäröä ei saa, jos on kapeat,  korkeat ja suorat lantion luut. 

Vierailija
31/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä treenillä saa lantioon nimenomaan leveyttä?

Vierailija
32/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisit geenilotossa. Harmin paikka. Sama itselläni, surkean ruumiinrakenteen ja kasvonpiirteet sain :(

Vierailija
33/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on omamme. Mulla on vahva päärynä. Pienet tisulit ja iso peppu. 87 rinnat, vy 70 ja peppu 102 cm. LoL. Pitää vaan elää sen kanssa mitä on saanut, eipä tässä muu auta. 

Kukaan itseään kunnioittava nainen ei käytä sanaa tisulit. 

Joo, mietin heti, että " miehen" kirjoitus. Mikä incel-idea esiintyä naisena tässä?

Vierailija
34/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen. Itse olisin mieluummin tasapaksu kuin läskiperse.

Vierailija
35/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
36/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös tasapaksu pötkylä isoista tisseistä alaspäin. Vyötäro 78cm ja lantio 93cm. Vielä sellainen ns lyhyt- ja korkeavyötäröinen niin yläkroppa on tosi raskaan oloinen kun on leveähköt hartiatkin. Karsean näköinen ja vaikea löytää vaatteita jotka sopii :(

kellihameet ja a-linja. t. kohtalotoveri

Vierailija
37/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on isot tissit, on aina seksikäs ja naisellinen. Tietenkin sillä edellytyksellä, ettei ole sairaalloisen lihava.

Vierailija
38/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. Mulla on esim. kylkiluut erittäin leveällä. Hoikkana paistoi luut, mutta olin silloinkin todella "leveää tekoa", kun taas mua paljon pulleampi oli tosi paljon kapeampi siitä kohtaa. Mitoissa 170/54 vyötäröni oli 74-76cm ja olin siis todella laihassa kunnossa ja kylkiluut näkyi.

Vierailija
39/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki oikeita ongelmia.

On mulla niitäkin.

Ap

Vierailija
40/42 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä omenoilla on sentään hoikat sääret ja isot tissit! Mä olen kyllä ylpee. En haluaisi olla persevä ja reitevä päärynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän