Mitähän pahaa olen tehnyt, että olen saanut tällaisen vartalon mallin??!!
Vyötärö on yhtä leveä kuin lantio ja olen nainen.
Kommentit (42)
Ei siinä mitään pahaa ole, opettele pitämään itsestäsi.
Jospa ylempänä vartalossasi on muotoja?
Sitä voi muuttaa omilla valinnoilla. Tiedäthän sen?
Kaikilla meillä on omamme. Mulla on vahva päärynä. Pienet tisulit ja iso peppu. 87 rinnat, vy 70 ja peppu 102 cm. LoL. Pitää vaan elää sen kanssa mitä on saanut, eipä tässä muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Miten? Ei luustoa niin vaan muokata. Toki voi laihduttaa ja lihottaa, liikkua, mutta sekään ei välttämättä tee tilannetta yhtään paremmaksi.
Ainoa mille voit jotain on hyväksyä itsensä. Voi joko itkeä ja kiukutella tai hyväksyä ja nauttia elämästä.
Mun lantion ympärys on ollut 18 vuotiaana 46 kiloisena 92cm. Tämä siis aikuisiän pienin mitta. Nyt melkein 80 kiloisena 110cm. Joo, en itse taas tykkää että lantio leveä ja vyötärö kapea. Korostaa vaan entisestään leveyttä.
Mulla on sellaiset elefantin lymfajalat. Lymfaödeema ilmeisesti nimeltään, rasvaa kertyy jalkoihin vaikka laihduttaa. Vyötärö on kapea, mutta mitä iloa siitä on kun jalat pitää laittaa aina piiloon?
Tää vie oikeasti elämänhalun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä on omamme. Mulla on vahva päärynä. Pienet tisulit ja iso peppu. 87 rinnat, vy 70 ja peppu 102 cm. LoL. Pitää vaan elää sen kanssa mitä on saanut, eipä tässä muu auta.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei käytä sanaa tisulit.
Vierailija kirjoitti:
Jospa ylempänä vartalossasi on muotoja?
Ei ole.
Ap
Hei Viivi, jätä se suklaa kauppaan.
Vartalon malli ei siis ole mallin vartalo?
Olet silti varmaan ihan mukava tyyppi.
Mä olen myös tasapaksu pötkylä isoista tisseistä alaspäin. Vyötäro 78cm ja lantio 93cm. Vielä sellainen ns lyhyt- ja korkeavyötäröinen niin yläkroppa on tosi raskaan oloinen kun on leveähköt hartiatkin. Karsean näköinen ja vaikea löytää vaatteita jotka sopii :(
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa jo miten.
Kannattaa tutustua david kibben vartalotyyppi teoriaan. Löytyy tosi hyviä vinkkejä miten pukeutua esim. Juuri mainitsemallesi vartalotyypille. Laittaa vaan googleen vaikka kibbe bodytypes ja youtubesta löytyy myös hyvää materiaalia.
Vartalon mallia ei voi muuttaa mutta omia elintapojaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vartalon mallia ei voi muuttaa mutta omia elintapojaan voi.
Miten nämä liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset elefantin lymfajalat. Lymfaödeema ilmeisesti nimeltään, rasvaa kertyy jalkoihin vaikka laihduttaa. Vyötärö on kapea, mutta mitä iloa siitä on kun jalat pitää laittaa aina piiloon?
Tää vie oikeasti elämänhalun.
Alicia Keys on kaunotar ja silläkin on tuo vaiva. Siitä on kuvia kesäasuissa, joissa paljaat kintut on estoitta näytillä. Älä sinäkään suotta piilottele.
Ei se mitään, kunhan on hyvät tissit.
Sinä sait elämän - ja vartalon, jolla voit elämästä nauttia. Mutta haluat keskittyä valittamaan: vääränlainen vartalo. Ehkä saat ensi kerralla toisenlaisen. Tai jos oikein valitat, ehkä saat uuden jo jouluksi. Toivottavasti se on sopiva.
No ei mullakaan tuo ero iso ole. Ly 84 ja vy 72, joten tasapaksu kroppa ja minusta tämä on oikein hyvä kropanmalli. Varmaan jos lopettaisi urheilemisen niin, että vatsalihaksia ei olisi yhtä vahvana, saattaisi vyötärö kaventua pari senttiä, mutta eipä taida olla sen arvoista :)