Miten käsitellä jatkuvat ghostaukset?
Viimeiset seitsemän kertaa ovat päättyneet ghostaukseen, kun olen yrittänyt tutustua toiseen ihmiseen paremmin. On ollut treffejä ja läheisyyttä, intensiivistä päivittäistä viestittelyä jne. kunnes yhtenä päivänä viestiin ei enää vastata yhtään mitään ja toisesta ei kuulu enää mitään ikinä.
Miten te muut käsittelette tämänlaiset kokemukset ja pettymykset? Itse tuntuu että en enää vain jaksa edes yrittää, kun se lopputulos on kuitenkin aina sama. Eli jään täytenä kysymysmerkkinä ihmettelemään oikein mitä tapahtui...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aloitatko sinä itse intensiivisen viestittelyn? Jos aloitat, kokeilepa jatkossa olla aloittamatta ja katso, mitä tapahtuu.
Tai jos naiset ovat niitä intensiivisiä, vaihda jännänaisista tylsiin taviksiin.
Olen minä sitäkin kokeillut, että otan tietoisesti passiivisen roolin. Se ei kuitenkaan esim. deittiappeissa toimi kovinkaan hyvin sillä miehen odotetaan edelleen tekevän aloitteet ja vievän keskustelua eteenpäin.
no sehän selittää kaiken. naiset vain haluavat kokeilla viehätysvoimaansa ja markkina-arvoaan, eivät ne halua parisuhdetta