Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käsitellä jatkuvat ghostaukset?

Vierailija
20.12.2023 |

Viimeiset seitsemän kertaa ovat päättyneet ghostaukseen, kun olen yrittänyt tutustua toiseen ihmiseen paremmin. On ollut treffejä ja läheisyyttä, intensiivistä päivittäistä viestittelyä jne. kunnes yhtenä päivänä viestiin ei enää vastata yhtään mitään ja toisesta ei kuulu enää mitään ikinä.

Miten te muut käsittelette tämänlaiset kokemukset ja pettymykset? Itse tuntuu että en enää vain jaksa edes yrittää, kun se lopputulos on kuitenkin aina sama. Eli jään täytenä kysymysmerkkinä ihmettelemään oikein mitä tapahtui...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kai sen paremmin tiedät, mitä vikaa sinussa on. ei me sitä osata tuon tekstin perusteella kertoa

Siinäpä se. En oikeasti tiedä mikä on vialla. Viestien vaihto saattaa loppua kuin seinään, ja minkäänlaista selitystä en ole siis mistään syistä saanut kertaakaan.

Vika on niiden miesten päässä ja siinä, että sinä kerta toisensa jälkeen lähdet samanlaisen kyytiin. 

Olen siis mies ja hetero

-ap

no sehän selittää kaiken. naiset vain haluavat kokeilla viehätysvoimaansa ja markkina-arvoaan, eivät ne halua parisuhdetta

Vierailija
22/22 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitatko sinä itse intensiivisen viestittelyn? Jos aloitat, kokeilepa jatkossa olla aloittamatta ja katso, mitä tapahtuu.

Tai jos naiset ovat niitä intensiivisiä, vaihda jännänaisista tylsiin taviksiin.

Olen minä sitäkin kokeillut, että otan tietoisesti passiivisen roolin. Se ei kuitenkaan esim. deittiappeissa toimi kovinkaan hyvin sillä miehen odotetaan edelleen tekevän aloitteet ja vievän keskustelua eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän