Kirjoitteleeko joku vankilasta tänne
Palstalle? Mietin kun joillakin on aikaa niin moniko teksteistä on jonkun murhaajan kädestä..
Kommentit (12)
Onko vangeilla muka pääsy nettiin?
Se että on murhaaja ei tarkoita että kirjottelis vankilasta
Vierailija kirjoitti:
No ei kirjoittele. Siellä ei ole nettiä saatavilla kuin rajoitetusti.
Rajoitetusti = eli on saatavilla.
Itse kirjoitan.
Olen useamman palstalaisen murhannut ja siksi istun elinkautista kaikilla mukavuuksilla. 200€/pvä on ylläpitoni yhteiskunnalle, se oli syy tänne tuloon. Pahoittelut palstalaisillle mutta lämmin ateria, lääkäri, psykiatri, terapeutti, kuntosali yms. palvelut ovat itselleni tärkeitä ja kaikki ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi pääsyä nettiin?
Se vähän niinkuin on vankilan idea, että yhteydet vankilan ulkopuoliseen maailmaan on rajoitetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoitetusti = eli on saatavilla.
Niin. Esimerkiksi opiskelua varten, tiettyihin osoitteisiin eli oppimateriaaleihin.
Vangeilla ei ole pääsyä Internettiin. Jos on tarve esimerkiksi asuntoasioiden hoitamiseksi ennen vapautumista, paikalla on aina henkilö joka valvoo tekemisiä.
Joo olen. Minulla on nytkin peräsuoli täynnä huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vangeilla ei ole pääsyä Internettiin. Jos on tarve esimerkiksi asuntoasioiden hoitamiseksi ennen vapautumista, paikalla on aina henkilö joka valvoo tekemisiä.
Nyt kyllä valehtelet. On ihan faktatietoa, että on käytössä netit ja puhelimet. Monelle selliin jopa hommattu omat kannettavat.