Paljonko muut miehet jaksaa?
Elikkäs miehille kyssäriä. Kuinka useasti jaksatte harrastaa seksiä naisen kanssa? Päivittäin, joka toinen pvä, ym? Ja siis ei nyt mietitä työkuormitusta, stressiä vaan ihan sitä miehuuden suorituskykyä
Mietin vain kun oma (27v.) mies kertoo ettei jaksa kuin pari krt/vk panna. Onkohan vaan ominaisuus vai pitääkö huolestua.
Seksi meillä on aivan mahtavaa ja mies selkeästi kokee minut kiihottavana mutta torppaa sitten minun aloitteita ajoittain kun kokee ettei kalu pysy matkassa.
Kommentit (32)
4-5 krt / viikko m yli 50 v, kun ollaan vielä kokoaikatöissä molemmat, lomalla tietysti useamminkin
8- 10 kertaa viikossa on sopiva tahti näin talvella. Kesällä tietysti enemmän kun on valoisaa ja jaksaa. Nuo siis vaimon kanssa, tyttöystävän kanssa silloin kun nähdään eli 3-5 kertaa viikossa. Vanhainkodin yksi hoitajatar on sitten minun salarakas, hänen kanssa 2-3 kertaa viikossa silloin kun on yövuorossa.
Mies 88 vuotta.
Mitä,epäileekö joku?!? Ihan yhtä totta on kuin muutkin tämän palstan jutut.
Nyt 6- kymppisenä 1 krt/vk ja tuosta kun lisää joka alenevalle kymmenelle yhden niin on aika tarkka määrä oli se 5 krt/vk 2- kymppisenä. Satunaisesti toki enemmän joinakin aikoina mutta sitten taas vähemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen tunnin välein.
Voi, millainen aseksuaali!
8-kymppisenä ei enää niin jaksa, korkeintaa 9 kertaa viikossa. Ikä tekee tepposet.
M88
Vaikea sanoa mitään ohjenuoraa, mikä olisi oikea tai sopiva määrä. Se on niin ihmisestä ja parista kiinni. Kun olin avioliitossa, olisin aluksi halunnut enemmän seksiä, mutta sitten se halu latistui, enkä enää sillä tavalla välittänyt. Ei oikein menneet mieltymykset yhteen ja jotkut asiat alkoivat jopa ärsyttään. En kuitenkaan tarkoita, että sinun mies tuntisi samalla tavalla tai teidän tilanne on sama, mutta on sekin mahdollista, että ajan kanssa eriparisuus alkaa nyppiä ja ehkä on sitten parempi ihan kylmästi erota. Ei vitkuttaa asiaa tyytymättömänä?
2 kertaa päivässä menisi helposti jos vaimo vaan haluaisi. Nykyisin "suostuu" ehkä 2 kertaa kuussa. Vähintään kerran päivässä runkkaan. Jos joskus saan olla omissa oloissani koko päivän niin 3-4 kertaakin. M42
Ikäiseni kanssa yksi kerta illassa, max vartti. Ei uusintoja. Nelikymppisen kanssa kolme panoa illassa ja se viimeinen kestää enemmän kun mun paikat. N23
Oma mies on 24v ja minä 27v. Seksiä meillä on noin 1-3 kertaa päivässä. Mies on ihanan innokas. Olen itse myös suurihaluinen, joten toimii meillä.
tuossa iässä ei muijan toosa pysynyt kunnossa baikka en pannut kuin kerran ehkä kaksi päivässä vklp sit useemmin ja aina kuulemma oli pillu kipeänä ja sanoi että mene panemaan muita ja sehän sopi minulle. eli jouduin jakamaan munaani siis useammalle vaginalle että ei kulli seisonut koko ajan ja sain sit olla rauhassa jonkin aikaa
eli sanoisin että ainakin 7x vko pitäs mälliä olla sulla pikkareissa
Olin 56 v kun oli suhde, jolloin tavattiin kerran viikossa. Ekalla kerralla kysyin apua, jos alkujännitys pitää pehmeänä. Vastaus oli: se on sun juttu. Daamin osuus seksissä näytti rajoittuvan selinmakuulle asettumiseen. Hän ei tuntunut pääsevän maaliin perinteisellä tyylillä. Kokeilin kielihoitoa, mutta klitta maistui kitkerälle luultavasti tupakan takia. Kerran sovittiin kahvitauolla, että klo 18 tavataan. Tavatessa hän kertoi, että kolmannet pikkuhousut on menossa. Ajattelin väsyttämällä avittaa hänet maaliin lähetyssaarnaaja tyylillä. Mutta hänen juttunsa on saada oma huippunsa. Koetin eri rytmeillä, kulmilla ja häpyluukontakteilla edistää häntä iloon. Pidin erektion jämäkkänä käymällä tarvittaessa ähellä omaa orgasmia. Hän pysyi paikallaan ja äänettömänä. 2 tunnin kohdalla minä purin lastini ja päätimme käydä kaljatauolla (ja pissalla). Lyhyen tauon jälkeen jatkoimme samalla tyylillä ja puhumatta 2 tuntia. Sitten joimme pikkukahvit. Sen jälkeen kannoin hänet istuma-asennossa (oksa tukena kolossa) sänkyyn. Jälleen 2 tuntia penetraatiota äänettominä. Hän ehkä ajateli, että minun asia on saada hänet valmiiksi. Pidin kiinni omasta suunnitelmasta ja klo 2 yöllä purin lastini ja sanoin heippa.
Vierailija kirjoitti:
Olin 56 v kun oli suhde, jolloin tavattiin kerran viikossa. Ekalla kerralla kysyin apua, jos alkujännitys pitää pehmeänä. Vastaus oli: se on sun juttu. Daamin osuus seksissä näytti rajoittuvan selinmakuulle asettumiseen. Hän ei tuntunut pääsevän maaliin perinteisellä tyylillä. Kokeilin kielihoitoa, mutta klitta maistui kitkerälle luultavasti tupakan takia. Kerran sovittiin kahvitauolla, että klo 18 tavataan. Tavatessa hän kertoi, että kolmannet pikkuhousut on menossa. Ajattelin väsyttämällä avittaa hänet maaliin lähetyssaarnaaja tyylillä. Mutta hänen juttunsa on saada oma huippunsa. Koetin eri rytmeillä, kulmilla ja häpyluukontakteilla edistää häntä iloon. Pidin erektion jämäkkänä käymällä tarvittaessa ähellä omaa orgasmia. Hän pysyi paikallaan ja äänettömänä. 2 tunnin kohdalla minä purin lastini ja päätimme käydä kaljatauolla (ja pissalla). Lyhyen tauon jälkeen jatkoimme samalla tyylillä ja puhumatta 2 tuntia. Sitten joimme pikku
Et sitten tiennyt, mistä ja mikä on se naisen herkkuelin, eli klitoris?
Kyllä miehet n omahyväisiä! Kalulla pitää saada, vaikk mikä olis, tai jäåt ilman.Hallelujee mitä itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa päivässä menisi helposti jos vaimo vaan haluaisi. Nykyisin "suostuu" ehkä 2 kertaa kuussa. Vähintään kerran päivässä runkkaan. Jos joskus saan olla omissa oloissani koko päivän niin 3-4 kertaakin. M42
Tästä viestistä tuli mieleen (ei niin, että tämä juuri tämän kirjoittajan kohdalla pätisi) että runkkaaminen joka päivä 1-2 kertaa on aika eri suoritus kuin panna oikeasti joka päivä saman naisen kanssa 1-2 kertaa. Runkkaaminen on "helppoa ja vaivatonta" ja useimmiten täyttää sille asetetut tavoitteet. Seksi toisen kanssa on aika eri juttu yleensä.
Kyllä 2 kertaa viikossa on ihan hyvä. Ei voi moittia.
En siis moiti tilannetta yhtään, ihan tyytyväinen olen meidän seksielämään. Ovulaation aikaan voisin panna koko ajan niin silloin on ainut aika kun hieman häiritsee tilanne. Muuten on aivan hyvä tuo pari kertaa/vk. Mutta enemmänkin kelpaisi niin sanotusti
Ap
Kysy haluaisiko antaa kielitornadoa tuhkaluukkuun??
Vielä liki kuusikymppisenä ei ole raja tullut fyysisesti vastaan. Kerran oli tosin nainen, joka olisi halunnut aina ja se alkoi ärsyttää kun koko ajan pyrki hipelöimään.
Aina ollut seksiä niin usein kuin on vaimo halunnut. Sanoin jo nuorena tavatessa, että olen valmis aina kun hän haluaa ja sen lupauksen myös pitänyt. Alkuvuoksikymmenet oli keskiarvo n 3krt viikkossa siitä hiljalleen väheni. Viimeiset 5 vuotta vähän reilu kerta per viikko ollut tahti, jolla vaimo halunnut orgasminsa ja kalua pilluun. Toinaan kesällä kyllä useampi kerta viikossa, eli riippuu vähän mistä roikkuu, eli vaimon mielihaluista. Reilussa 47v on ehditty joku kerta naida ja varsinkin säännöllisesti. Aina on tiennyt, ettei mene montaa päivää kun saa taas pilllua, joten ei ole koskaan tarvinnut ressata
Tuossa iässä olin vuoden verran ollut nykyisen vaimon kanssa, ja olisikohan meillä sellainen 3-4 kertaa ollut viikossa kun kiihkein alkuhuuma oli alkanut jo vähän tasoittua. Nyt liki 30 vuotta myöhemmin tuo pari kertaa viikossa on ihan sopiva, ja kun vaimolle sopiva on kerta viikossa, niin se toinen kerta on sitten usein seksiä itsen kanssa.
M54