Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen painaa 54kg ja on 176cm pitkä, onko hän mielestänne " anorektikko" ?

Vierailija
05.01.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175 pitkä ja painan 55 kiloa. Ihan normaalisti syön, mulla ei ole mitään syömishäiriöitä ollut koskaan. Kaksi lasta olen synnyttänyt. Olen terve! Arvaa vaan olenko saanut joskus kuulla painostani?

Nuorempana se otti todella päähän. Nyt vanhempana olen oppinut hyväksymään itseni tälläisenä kuin olen. Ja nykyään olen tod. tyytyväinen ulkonäkööni. Ei olisi katastrofi jos vähän lihoisin, mutta hyvä näinkin. On mukava olla hoikka ja terve.

Vierailija
2/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hanki lihasta niiden luitten ympärille. Syö paremmin ja käy vaikka kuntosalilla.

t. 170cm/60 kg trimmattua kroppaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea olisi vaikka hankkia tosiaan vähän lihasta luiden ympärille. Näyttäisi terveemmältä. Läskiähän ei kannata hankkia :)

Vierailija
4/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki hoikat ihmiset ole harmaita.

Vierailija
5/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se jotain alemmuuden tunnetta, vai mitä lie? Hyvä ystäväni kärsii asiasta, tiedän, että syö hyvin, herkuttelee ihan avoimesti, saanut lapsia. Ei vain liho. Terveet ja kiiltävät hiukset, energinen, flunssankin sairastaa ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Ja silti jatkuvasti kuulee ihmettelyjä " syömishäiriöistä" , joku luulee, että sairastaa bulimiaa, toisen mielestä selvä anorektikko...no joo, kunhan kyselin mielipiteitä...t;ap

Vierailija
6/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet varmaan tässäkin ketjussa saamaan kuraa niskaan, niin että varaudu!

Vierailija
7/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onkohan se jotain alemmuuden tunnetta, vai mitä lie? Hyvä ystäväni kärsii asiasta, tiedän, että syö hyvin, herkuttelee ihan avoimesti, saanut lapsia. Ei vain liho. Terveet ja kiiltävät hiukset, energinen, flunssankin sairastaa ehkä kerran kolmessa vuodessa.

Ja silti jatkuvasti kuulee ihmettelyjä " syömishäiriöistä" , joku luulee, että sairastaa bulimiaa, toisen mielestä selvä anorektikko...no joo, kunhan kyselin mielipiteitä...t;ap

Vierailija
8/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallit ovat tosi hyvännäköisiä!

Vierailija
9/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria idiootteja tosiaankin riittää.

T; ap (173/62)

Vierailija
10/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pyh sanon minä! just sopiva, miks ihmeessä tarttis alkaa rehkimään ja kuntoilemaan sitä lihaa luiden ympärille, hyvä noin! Ihmiset ei voi sietää sitä et jotkut pysyy hoikkana ilman mitään ponnistusta.

Itse olen 10cm lyhempi ja painan 51 ja saan jatkuvati kuulla olevani liian laiha joten voin vain kuvitella mitä kaverillesi haastellaan. Ei kannata välittää kommenteista. mut on se hassua ettei niille lihaville koskaan voi sanoa et oot ihan liian läski, laihduta terveytesi takia.

Vierailija
11/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tarkoitatte " lihasta luitten ympärille" -käskyllä?

t-. 171/50