Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkauskromosomi blogisti vaan kuvaa instaan tuota down lastaan

Vierailija
19.12.2023 |

Varmaan tuntuu noista kahdesta terveestä lapsesta aikanaan pahalta, kun äidin suosikki on tämä yksi lapsi. Outo perhe muutenkin. Vuosia asuneet Minjan vanhempien luona koko perhe ja ensi vuonnakin asuvat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuota äitiä täysipäisenä.

Vierailija
2/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa minut! Katsokaa minua ja vammaista lastani! Hei minä olen täällä! Katsokaa! Minä minä minä!

Se on nykyaikaa ja tätä päivää että ollaan niim helvetin individualisteja ja yksilöllisiä. Ketään ei kiinnosta teidän paskaelämänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se mies jätti kaikki opinnot tekemättä, kun muuttivat Kemistä Posiolle Minjan vanhempien luokse asumaan.

Vierailija
4/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lähipiiriä kun tiedätte näin tarkkaan? Kyse ei ole siitä, että Meea olisi jotenkin tärkeämpi. Hän haluaa tuoda esiin kuinka downinkin elämä voi olla täysipainoista ja antaa näkyvyyttä tälle asialle. Itsenikin toisaalta tekisi mieli tuoda oma erityinen julkisuuteen ja yrittää saada ihmisille laajempaa maailman kuvaa, mutta toisaalta olen niin kyyninen enkä jaksa sitä negatiivistä puolta..Minjakin on saanut aivan järkyttäviä kommentteja Meean takia ja ihailen, että silti tuo häntä esiin. Kyse ei ole siitä, että erityinen on jotenkin parempi..ihmisten asenteet vaan kaipaa ravistelua.

Vierailija
5/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lähipiiriä kun tiedätte näin tarkkaan? Kyse ei ole siitä, että Meea olisi jotenkin tärkeämpi. Hän haluaa tuoda esiin kuinka downinkin elämä voi olla täysipainoista ja antaa näkyvyyttä tälle asialle. Itsenikin toisaalta tekisi mieli tuoda oma erityinen julkisuuteen ja yrittää saada ihmisille laajempaa maailman kuvaa, mutta toisaalta olen niin kyyninen enkä jaksa sitä negatiivistä puolta..Minjakin on saanut aivan järkyttäviä kommentteja Meean takia ja ihailen, että silti tuo häntä esiin. Kyse ei ole siitä, että erityinen on jotenkin parempi..ihmisten asenteet vaan kaipaa ravistelua.

Kyllä hän tuo Meean esiin että saa julkisuutta itselleen, mutta ei siinä mitään vikaa ole. Niinhän esim Riina Myöhänenkin tekee ja teki Julianna Kovanen aikoinaan. Kotona olevat äidit haluaa julkisuutta ja varmaan tuloja.

Vierailija
6/6 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävisi huonosti tuollekin perheelle, jos Minjan vanhemmat käskisivät hommata oman kodin. Outoa, että vuodesta toiseen jaksavat majoittaa viiden hengen perhettä. Toivottavasti elävät vielä parikymmentä vuotta, että saavat nämä lapsenlapset aikuiseksi. Tosin Minjahan haluaa vielä lisää lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä