Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen työhaastattelussa ja se haastattelija puhui suurimmaksi osaksi vain itsestään?

Vierailija
18.12.2023 |

Onkohan tuo hyvä vai huono merkki`?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä merkki.

Vierailija
2/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiffy fiffyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haastattelija tuleekin sinun lähimmäksi työtoveriksesi tai esimieheksesi, sinähän olet saanut nyt tutustua hänen ajatuksiinsa, tärkeysjärjestyksiinsä jne. ?

Vierailija
4/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille että pitäisiköhän sinun hoitaa haastattelut siinä firmassa.

Vierailija
5/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen lähistöltä yksi rekrytoija täyttää tunnusmerkit

Vierailija
6/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haastatellut haukkui entiset ja nykyiset työntekijät lyttyyn. Myös muut hakijat. Hänellä on ollut paikka auki koko vuoden. I Wonder why.

Vierailija
7/7 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus tuollaisessa työhaastattelussa ja parin kuukauden ensihuuman jälkeen kuoriutui kauheimmaksi kauhupaikaksi ikinä. Pomo haastoi riitaa kaikkien kanssa ja hänen piti aina olla joka huoneen fiksuin, kuunnelluin, ihailluin ja eniten oikeassa (faktoista riippumatta). Harva se viikko oli huutomatsi toimistolla tai pomo tieten tähten häiritsi työntekoa tai työntekijöiden keskinäisiä suhteita jos ei itse ollut huomion keskipisteenä joka ikinen sekunti.

Työpaikan vaihtuvuus oli suurta (yli 100% vaihtoaste vuoden aikana minkä tuolla kestin) ja pian lähtöni jälkeen kuulin että firman muut omistajat ostivat/heittivät myös tuon pikkuh..tlerin ulos firmasta ovenraamit kaulassa.

Enää en menisi töihin firmaan jossa jo työhaastattelu saisi tuollaiset hälytyskellot soimaan.