20.000 eurolla elää lopun ikää, jos osaa
Ei tarvi pörssikaupalla saada kuin 1% tuotto per päivä, niin sehän on jo 200e/pv
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa tyytyä noin pieneen korkoon kun jopa op lupaa yli 3%. Ookko vähän tyhmä?
Päivässä?
Jos pystyt takaamaan 1% päivätuoton treideillesi per päivä, niin maailman jokaikinen pankkiirifirman on valmis maksamaan sinulle miljoonia vuodessa tai jopa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo eli loppuelämänsä täysin ilman rahaa
Ja hallitus pitää huolen että lukematon määrä vähävaraisia ,osa-aikatyötä tekevät,pienipalkkaiset kokoaikatyötä tekevät elävät lopun elämänsä ilman rahaa ellei työväenliikkeet estä sitä laillisin toimin.
Vierailija kirjoitti:
AP on harvinaisen tyhmä ihminen.
1%/päivä tuotto sijoitukselle tarkoittaa, että tammikuun 1. päivä sijoitettu 20 000 € olisi vuoden lopussa 7 556 686,90 €...
Aikas realistista.
Laitoit desimaalipilkun väärään paikkaan.
20'000€ * 1.01^365 = 755'668,69€
3kk pattayalla, se ois paras sijoitus jos 20k ainoastaan rahaa.
Rahasto noussut jo 4 prosenttiin.
Eli 2,19e tuotto tälle päivälle. Kiva jos sillä selviää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1%/päivä tuotto sijoitukselle tarkoittaa, että tammikuun 1. päivä sijoitettu 20 000 € olisi vuoden lopussa 7 556 686,90 €...
Aikas realistista.
Pörssi on suljettuna viikonloppuisin ja arkipyhinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas realistista.
Pörssi on suljettuna viikonloppuisin ja arkipyhinä.
Ottaa maanantaina 3 rosenttia ja arkipyhän jälkeen 2 rosenttia niin tuotto tasautuu siinä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ymmärtäny miten rikastutaan. Miekö alon poikasena kauppaa tehä niin isävainaa neuvo että kun markalla ostat niin kahella myy, sillon saa rosentin voittoa. Näin olen tehny ja hyvin on menny, uus iso mersu on alla ja talo komia. Eikä oo akkakaa ruma.
No nyt noita kauppamiehiä on tori täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ymmärtäny miten rikastutaan. Miekö alon poikasena kauppaa tehä niin isävainaa neuvo että kun markalla ostat niin kahella myy, sillon saa rosentin voittoa. Näin olen tehny ja hyvin on menny, uus iso mersu on alla ja talo komia. Eikä oo akkakaa ruma.
No nyt noita kauppamiehiä on tori täynnä
Tein ekan miljoonani tennissukilla. Ostin isoja 10 parin paketteja Kiinasta ja myin torilla. Katteet oli huimat ja sukkaa meni kuin hihnalta. Miljoona siis markka aikaan. Oli siinä mersuakin välillä pihassa. 90-luvun lama kusi kintaaseen ja olinkin sitten veloissa pitkään.
Mulla on YTD 110%, että jos nyt siihenkin tuolla kassalla pääsisi, niin ei eläisi ja uskallan sanoa, että 110% on maailmanluokan tulos, eikä siihen pääse kuin erittäin volatiilissa markkinassa ja kohtuullisen isolla riskillä ja vivulla. Koko sijoituspääomasta tuo on kuitenkin vain pieni osa, joka on treideissä. Ei ne treidit osu keneltäkään kaikki kohdilleen, joten yksittäinen sijoitus ei iso voi olla.
Olen laskenut, että jos osingoilla haluisi elää, tarvitsee n. 700k € osinko-osakkeissa. Itselläni on noissa jotain 20-30k €. Toki ihan kaikki noista eivät ole osinko-firmoja. Saan ehkä tonnin tai alle osinkoa per vuosi. Ei paljoa, mutta kyllä se helpottaa kun tippuu tilille silloin tällöin "ylimääräistä", varsinkin kun on asuntolaina.