Asuntosi neliöt
Kuinka iso on asuntosi? Kuinka iso asunto olisi mielestäsi täydellinen?
Oma kämppä 85m2.
Täydellinen kämppä olisi kooltaan 100-120m2.
Kommentit (57)
60 m2:n kaksio ja on ihan täydellinen mulle.
83neliötä/2 hlöä. Mulle riittäisi vähän pienempikin tai sitten nykyisestä yksi huone saunaksi. Toki taloyhtiön saunassa on omat hyvät puolensa, ei mene niin paljon sähkölaskuun. Meillä saunamaksu on sen verran alhainen, ettei sillä kovin montaa kertaa viikossa saunottaisi kuitenkaan
51. Asun yksin, joten aika tilava. Rakastan tätä asuntoa. Valoisa ja kodikas, rauhallisella paikalla. Lähinnä vaihtaisin tämän vain omakotitaloon tai mökkiin. Silloin riittäisi pienemmätkin neliöt, kun olisi oma piha ja rauha.
120 neliötä olisi myynnissä. Minulle riittääsi iso kaksio tai pieni kolmio oikein hyvin.
180 oli onneksi saatiin myytyä. Nyt on 100 ja voi että elämä on helppoa,perfect!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole neliö kun asun pyöreässä huoneessa!
On pyöreässäkin huoneessa koko neliöinä. Laskeppa illan ratoksi huoneesi koko, mittaa halkaisija ja siitä lasket :)
76 m2. Liian iso mulle yksikseni joka toinen viikko, liian pieni joka toinen, kun muksut ovat täällä. Hyvä löytynee, kun muksut lentävät pesästä.
89 neliötä ja viisi asukasta. Kaksi makuuhuonetta eli noin 24 neliötä lisää, niin olisi aika passeli.
Olimme juuri mökillä, jonka koko on noin 16 neliötä kahdessa kerroksessa. Puhuttiin miehen kanssa, että tämä on riittävä kahdelle ihmiselle, jos lisänä olisi kunnon lämmin varasto.
kotona meillä on 112 neliötä.
Vierailija kirjoitti:
480 neliön talo ja 64 neliön lämmin autotalli.
130 neliötä asuintilaa, plus vintti- ja kellaritilat. Iso autotalli lisäksi pihalla. Asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole neliö kun asun pyöreässä huoneessa!
On pyöreässäkin huoneessa koko neliöinä. Laskeppa illan ratoksi huoneesi koko, mittaa halkaisija ja siitä lasket :)
Ennen sanottiin, että pyöreässä huoneessa ei pääse nurkkaan kakalle :-)
183 neliötä sekä lisäksi lämmintä tilaa autotallin lisänä
56 , voisi olla pienempi, Hgissä, pääsen maaseudulle siellä enemmän, tosin en yksin omista.
130 neliötä 2 aikuista+ 3 pientä lasta yhdessä tasossa. Nyt mahdutaan oikein hyvin, mutta neljännen lapsen synnyttyä ja lasten kasvaessa ei yhtään haittaisi pari huonetta eli noin 25m2 lisää.
Mutta liiaksikaan neliöitä en halua, koska on se tässäkin jo työmaata siivota, kun lapsetkin ovat niin pieniä että ihan hirveästi heistä ei ole vielä apua ja leikit leviää laajalle.
Täydellinen olisi n. 130-150 M2. Nyt on huomattavasti vähemmän neliöitä.
Sinkulla 55m2, kaupungin ydinkeskustassa, kauppakeskus samassa korttelissa, jokaiseen tärkeään instanssiin alle kilometri. Velaton, 2015 rakennettu. Normielämässä ei tarvitse käyttää autoa.
35 neliömetriä. Riittää hyvin mulle ja kissoilleni. Ja miesystävänikin mahtuu tänne sen muutamana päivänä viikossa mitä tarvitsee.