Kenen julkkiksen haluaisit kokevan sinun elämääsi ja miksi?
Olen miettinyt kateellisena monta kertaa, että esim. Renny Harlin perheineen potisi vakavia sopeutumisongelmia jos joutuisi asettumaan pieneen asuntooni ja elämään yhtä niukoilla varoilla. Vähän niinkuin "Rikkaat ja rahattomat"- tyyliin, mutta en itse kuitenkaan haluaisi heidän asuntoonsa.
Mutta olisipa mielenkiintoista nähdä mitä tuumaisivat. Veikkaan nimittäin, etteivät monetkaan näyttävästi elävät tiedä "köyhälistön" elämästä mitään.
Kommentit (4)
Moni vanhemmiten vaurastunut on ollut nuoruudessaan köyhä ja pienituloinen. Minäkin sinnittelin opiskelijana ja työttömänä kaupungin vuokra-asunnossa aikoinaan. Kyllä minä ne ajat muistan, vaikka nyt on omaisuutta miljoona ja hyvä palkka.
Joku vihervasemmistolainen vegaanifeministi voisi silti tulla kokeilemaan ja kauhistelemaan.
Purra ja Orpo. Pääsisivät 5 päivänä viikossa 8 tunnin ajan joka työpäivä kohtaamaan omien päätöstensä jäljet ihmisiin ja heidän elämiinsä. Tosin veikkaan, että kummankaan noiden psyyke ei minun työtäni paria kuukautta kauempaa kestäisi.
Henny Harjusola. Saisi kokea, mitä on olla cis-nainen.