Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö dieettiä yllä ennen joulun herkutellua? Itse syön viikon kevyemmin ennen joulua ja sitten viikon joulun jälkeen.

Vierailija
17.12.2023 |

Pidän näin painon aisoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon korona ja olo on kevyt.

Vierailija
2/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksyn aikana tiputtanut reilut 10 kg ja vielä on muutama kilo matkaa. Syön dieetin mukaan jouluun asti, pidän parin päivän (maltillisen) breikin ja sitten jatkan taas normaalisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syömme ja liikumme jouluna mahdollisimman normaalisti.

Vierailija
4/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön tasaisen samalla lailla ympäri vuoden. Jouluna toki on erilaista ruokaa kuin arkena, mutta koskaan elämäni aikana en ole syönyt ähkyyn. Niin ja hoikkana tällä tyylillä pysyy. En oikein ymmärrä ähkyyn syömistä päivä toisensa jälkeen, koska siitä taatusti tulee paha olo ja halu oksentaa. Kukin tyylillään. En arvostele mässäilijöitä, antaa mennä vaan :D

Vierailija
5/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mahdollisimman helppoa ja nopeaa ruokaa. Ei ole aikaa miettiä tai tehdä yhtään mitään ihmeellistä. 

Vierailija
6/6 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä jouluruoassa on niin lihottavaa? Minä olen monesti itse asiassa laihtunut joulun aikaan, kun kiire ja stressi helpottaa, ja ruoasta ja liikunnasta ehtii nauttia rauhassa, samoin nukkua univelat pois. Eri asia tietysti jos on tapana vetää suklaata laatikkotolkulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme