Hyvää huomenta palsta! Mitäs teidän sunnuntaiaamuun?
Minulla soi herätys jo kuudelta, mutta vain venytin ja venytin päivän ns. pakollisten aloittamista, kun lähikauppaankaan en pääse ennen kymmentä.
Nyt ajattelin puolella silmällä selata palstaa tai mahdollisesti TikTokia, samalla kun löntystelen kävelymatolla.
Mitäs teillä on sunnuntaisuunnitelmissa?
Kommentit (24)
Odottelen, että tuleeko viestiä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä. Heräsin aamuyöllä siihen, että kissa pissasi mun sänkyyn. Menin sitten sohvalle, mutten saanut enää unta kun vitutti niin rankasti.
Mä olen liian mukavuuden haluinen että ottaisin lemmikki eläimen/eläimiä. On niitä ollut ja sekin on ikävää kun ne kuolevat. Onhan ne eläimet kivoja ja tuntuvat tykkäävän minusta. Kuitenkin niin paljon helpompaa kun ei ole eläintä.
Aamuvuorossa töissä, nyt tauolla. Kiireinen aamu kuten aina, olipa arki tai pyhä. Aina ei ehdi taukoja edes pitämään.
Syötiin aamupalaa ja tehtiin kauppalistaa ja tavaralistaa joulua varten. Tavaralistaa siis siihen mitä otetaan mökille mukaan jouluksi. Nyt mies lähtee kaverimme kanssa lenkille ja minä kuuntelen äänikirjaa sekä paketoin lahjoja. Koska oon myöhäinen tonttu, pari toivelahjaa on vuelä kesken , ne pitäisi valmistella tänään.