Hyvää huomenta palsta! Mitäs teidän sunnuntaiaamuun?
Minulla soi herätys jo kuudelta, mutta vain venytin ja venytin päivän ns. pakollisten aloittamista, kun lähikauppaankaan en pääse ennen kymmentä.
Nyt ajattelin puolella silmällä selata palstaa tai mahdollisesti TikTokia, samalla kun löntystelen kävelymatolla.
Mitäs teillä on sunnuntaisuunnitelmissa?
Kommentit (24)
Jätä se ajattelu sellaisille jotka siihen kykenevät oikeasti...
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Mistäs nyt kenkä puristaa?
ap
Pesen pyykkiä, teen ruokaa, käydään ostoksilla.
Rauhallista heräilyä, youtubea ja finrexiniä juon. Yritän saada flunssaa pois ennen joulunviettoa mutta saa nähdä 😔
Olisi kans kiva saada tiskattua edes osa pois, ovat lojuneet jo ihan liian pitkään lavuaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, oikein leppoisa aamu. Eilen nautittiin piffit kermaperunoilla ja saunottiin ja harrastettiin seksiä, nyt syöty aamupalaa sängyssä kun vajaa vuotias lapsemme leikkii lattialla. Kohta aamupuuro keittoon lapselle ja myöhemmin jo piipahtamaan paikallisilla joulumarkkinoilla.
Voi että, itsekin kyllä kaipaisin ihan kunnon joulumarkkinoille! Täällä päin ovat kaikki jo menneet. Mutta ehkä ensi vuonna!
ap
Kotona kaikessa rauhassa. Olen iloinen, etten lähtenyt mihinkään. Rahaa säästyy ja sressi vähenee (se on ollut vaarallisen korkealla).
Huomenta! Mä teen perunamuusin lindströminpihvien kaveriksi, ja lähden illaksi töihin.
Rakastan näitä hiljaisia aamuja, iso kuppi kahvia edessä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhallista heräilyä, youtubea ja finrexiniä juon. Yritän saada flunssaa pois ennen joulunviettoa mutta saa nähdä 😔
Olisi kans kiva saada tiskattua edes osa pois, ovat lojuneet jo ihan liian pitkään lavuaarissa.
Toivottavasti tervehdyt, ja tsemppiä tiskaukseen! Minunkin pitäisi jaksaa kunnon vuodenlopunsiivous, mutta koko ajan vain venytän ja ajattelen "onhan tässä vielä aikaa...", vaikkei oikeasti ole!! Minulla on oikeasti edessä ihan muutaman päivän urakka. Mutta onneksi ei tarvitse ihan vielä joulua varten siivota...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tervehdyt, ja tsemppiä tiskaukseen! Minunkin pitäisi jaksaa kunnon vuodenlopunsiivous, mutta koko ajan vain venytän ja ajattelen "onhan tässä vielä aikaa...", vaikkei oikeasti ole!! Minulla on oikeasti edessä ihan muutaman päivän urakka. Mutta onneksi ei tarvitse ihan vielä joulua varten siivota...
ap
Kiitos <3 siis jos edes osan saisi tuolta tiskattua näin alkuun niin sekin olisi jo eteenpäin, onneksi muuten olen saanut siivottua ennenku flunssa iski. Kyllä sinäkin saat ne siivoilut tehtyä! :) ja jos jotain jää tekemättä, niin ei kannata siitä morkkista kokea.
Vierailija kirjoitti:
Kotona kaikessa rauhassa. Olen iloinen, etten lähtenyt mihinkään. Rahaa säästyy ja sressi vähenee (se on ollut vaarallisen korkealla).
Kotoilu on kyllä ihan paikallaan, varsinkin, jos vastakkaisessa vaakakupissa painaa vielä krapula. :D Oli se sitten fyysistä tai henkistä, juomisesta tai rahanmenosta. Joten hyvä vaan ottaa tällaiset sunnuntait levon kannalta!
ap
Huomenta! Tässä vasta heräilen, mies nukkuu vieressä, teini omassa huoneessaan. Ollaan mökillä, tänään pitäisi tehdä lähtösiivous ja palata kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mä teen perunamuusin lindströminpihvien kaveriksi, ja lähden illaksi töihin.
Rakastan näitä hiljaisia aamuja, iso kuppi kahvia edessä.
Ai että, olisipa jotain hyvää pihviä!! Sait varmaan minut muuttamaan päivän ruokasuunnitelmia...
Ja hiljaiset aamut ovat kyllä ihania! Olen viimeaikoina alkanut heräämään klo 6 oli sitten maanantai tai lauantai, on ihanaa aloittaa päivä hämärän talviaamun hiljaisuudessa, kun kukaan ei vaadi minulta mitään vaan voin "olla vaan".
Mutta tsemppiä iltavuoroon!
ap
Mitäs tässä - lueskelen Suomalainen Homous- ja miks salkkareissa -ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Tässä vasta heräilen, mies nukkuu vieressä, teini omassa huoneessaan. Ollaan mökillä, tänään pitäisi tehdä lähtösiivous ja palata kaupunkiin.
Ai että, ollapa mökillä! Onko ihan perinteinen järvenrantamökki saunoineen, onko kukaan uskaltanut saunan jälkeen avantoon? Vaikka talven ihmemaasta ollaan saatu tänä vuonna nauttia näin kaupungissakin, niin kyllä silti mieli halajaa jonnekin mökkiin keskelle ei-mitään lumen ympäröimäksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tässä - lueskelen Suomalainen Homous- ja miks salkkareissa -ketjuja.
Tuosta ensimmäisestä en ole kuullutkaan. :D Mutta itsekin tykkään lukea palstalta kunnon kilometriketjuja, olen jo vuosia seurannut mm. monituhatviestistä Sohvaperunat-ketjua.
ap
Nyt syttyy neljäs kynttilä,
ja joulu sarastaa
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ajattelua ei voi poistaa, sensuroida jne. Kuka muuten voi ajatella kovin hyvin aikaisin aamulla? Mä voin teille lepopäivän näyttää.
T. Sohvan guru. Ei turhia liikkeitä.
Ihan perseestä. Heräsin aamuyöllä siihen, että kissa pissasi mun sänkyyn. Menin sitten sohvalle, mutten saanut enää unta kun vitutti niin rankasti.
Huomenta sinnekin!
Kumppani laitteli meille aamiaisen ja juteltiin sen ääressä pitkään joulun vietosta Suomessa. Kumppanilla on joulukriisi, joka on ihan terve reaktio hänen säätäjä-äitinsä joulujen vuoksi. Keskustelu alkoi jo perjantaina ja jatkamme sitä, sillä aina tulee uusia ajatuksia ja mietteitä joulusta. Minä olen sinut joulun kanssa, koska olen viettänyt monet joulut siellä sun täällä. Olen halunnut niin ja kokeilla erilaisia ratkaisuja joululla tai ilman.
Kohta lähdemme vanhalle kirkolle viemään isoäitini ja hänen äitinsä haudalle kynttilän. Se on minun ikioma perinne viedä kynttilä jo nyt ja nauttia vanhan kirkkomaan rauhasta valoisaan aikaan. Isoäitini oli tärkeä osa lapsuuttani ja lahjakas ihminen.
Haluan katsoa illemmalla Maija Poppasen. Ihan pöhkö idea, mutta laulan mukana. Ei huvita muuta tehdä.
MUkavaa päivää ap:lle.
Kiitos kysymästä, oikein leppoisa aamu. Eilen nautittiin piffit kermaperunoilla ja saunottiin ja harrastettiin seksiä, nyt syöty aamupalaa sängyssä kun vajaa vuotias lapsemme leikkii lattialla. Kohta aamupuuro keittoon lapselle ja myöhemmin jo piipahtamaan paikallisilla joulumarkkinoilla.