Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa mä oon tehnyt kun koko ajan tulee vaan vastoinkäymisiä tielle?

Vierailija
16.12.2023 |

Ajatteleeko kukaan muu näin? Mitä enemmän yrittää, sitä kovemmin rangaistaan uusilla vaikeuksilla. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole aina sinusta kiinni. Paitsi voi miettiä asioita syvemmin, mitä valitsee matrixiinsa, itselle ja muille. Muut tai jotkut ihmiset valitsevat asioita jotka pahentavat muiden elämää. Ja ehkä joitakin tuotteita on huononnettu. Edellisellä elämällä ei voi perustella kaikkea huonoa myös, vaikka kanavoijan kautta tuleva henki sanoo että sekin vaikuttaa. Meidän on työskenneltävä positiivisen maailman puolesta, mielessämme tai fyysiset valinnat.

Vierailija
2/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sattumaa. Mitään karmaa tms. ei ole olemassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisinta on huomata, että tosiaan usein lyötyjä lyödään, jos on ongelmia,  seuraa helposti virheitä, joista lätkitään sakkoja, virhemaksuja, perintäkuluja, raha-asiatkin puuroutuvat, eikä varmasti auta selviämään jo päällä olevista vastoinkäymisistä. Välillä mietin, että kunpa voisi jotenkin auttaa.

Vierailija
4/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet yrittänyt tehdä hyvää. Pahat nimittäin porskuttaa tässä maailmassa.

Vierailija
5/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja valintoja sitten vissiin, jotka ovat johtaneet huonoon lopputulokseen?

Toki sattumalla on aika suuri osuus tämän pallon tapahtumaketjuissa myös.

Vierailija
6/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki koita rentoutua sen sijaan, että yrität niin paljon.

Vierailija
7/7 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse lakkasin huolehtimasta moraalista ja oikeudesta, niin loppui vastoinkäymiset.

Ps. älä ikinä yritä korjata mitään tekniikkaa koska mikään ei tule toimimaan kuten ohjeissa ja videoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan