Vietän joulun Ruotsissa ja ahdistaa jo nyt kun ei sieltä saa kunnon jouluruokaa
Kinkut ovat subpar, laatikoista ei tietoakaan eikä löydy luumumarmeladia että voisi vääntää joulutortut. Kyseiset leivokset täysin tuntemattomia ruotsalaisille.
Täällä jengi syö jotain prinssinakkeja ja muussia jouluna ja kuvittelee sen olevan jouluruokaa.
AHDISTAA!!!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sairastan vaikeaa ahdistuneisuushäiriötä.
Olisin kiitollinen jos sanoja "ahdistaa", "ahdistus" käytettäisiin vain niissä tapauksissa kun ahdistus on todellista.
Ei ole meinaan leikin asia tää sairaus ja aika paljon maksaisin että pääsisin tästä eroon.
Et sinä voi omia yleisessä käytössä olevaa sanaa. Ahdistus viittaa ensisijaisesti tunteeseen, jota kaikki ihmiset tuntevat joskus. Lääketieteellinen merkitys on johdannainen tästä arkikielisestä merkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli juuri jouludinnerillä Ruotsissa.
Haltioissaan kuten aina 42 eri sillistä, äyriäisistä ja merenherkuista, juustopöydästä ja jälkiruokabuffetista. Sellaisia ei koskaan näe Suomessa. Pääruuan (nakit ja frikadellit) jättää väliin - ja ruotsalaiset tekee päinvastoin! He ryntäävät suoraan nakkiosastolle:)
Jotenkin herttaista, että hänen täytyi ihan laskea, miten montaa sorttia silliä tarjolla oli. Ihan kuin hän ei olisi ikinä ennen ollut buffetissa.
Mäkään en ole ollut eri 42 sillin buffeteissa, varmaan tulisi laskettua.
Mä Olin viime perjantaina ruotsalainen julbord: kyllä löytyi 42 silli lajia. piti oikein purkit laskea kun rivi oli niiiiin pitkä. Itse en syö silliä mutta ravut, tuoreet lohet eri muodoissa oli namn 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli juuri jouludinnerillä Ruotsissa.
Haltioissaan kuten aina 42 eri sillistä, äyriäisistä ja merenherkuista, juustopöydästä ja jälkiruokabuffetista. Sellaisia ei koskaan näe Suomessa. Pääruuan (nakit ja frikadellit) jättää väliin - ja ruotsalaiset tekee päinvastoin! He ryntäävät suoraan nakkiosastolle:)
Jotenkin herttaista, että hänen täytyi ihan laskea, miten montaa sorttia silliä tarjolla oli. Ihan kuin hän ei olisi ikinä ennen ollut buffetissa.
Ei sentään🤣 Oli mainittu menussa.
Vietät joulua suomalaisittain joko ennen tai jälkeen jos siis asut Suomessa ja vain vietät joulun siellä. Valmisruokia saa myös jonkin verran jälkeen joulun kaupasta.