Mieheni vilpittömästi sanoo, että näytän kolmikymppiseltä vaikka olen 45 v
Mieheni on minua vanhempi ja rakastaa minua. Kehuu kauniiksi ja sanoo että näytän kolmikymppiseltä vaikka olen nelikymppinen. Niin se rakkaus muuttaa mieltä.
rakkAus on nuoruuslääke.
Kommentit (23)
Jep. Ihanaahan se on kuulla, ja vaivihkaa sitten varata toisellekin ajan optikolle.
Tiedätkö, jos jotain asiaa jankuttaa ja jankuttaa niin se on valetta.
Vanhan kansan viisauksia😇
Onnea ja menestystä. Miten muuttaa sun elämää?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ihanaahan se on kuulla, ja vaivihkaa sitten varata toisellekin ajan optikolle.
Kateus vie kalatkin vedestä. Siis ihan mahdotonta uskoa että mies pitää naistaan Baby Facena???
No laita jakoon naama- ja kokovartalokuvat niin me arvioidaan minkä ikäiseltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä. Siis ihan mahdotonta uskoa että mies pitää naistaan Baby Facena???
Ei suinkaan. Mutta eihän hän 45-vuotiaana ole, siitä ei pääse mihinkään. Rakkaus on ihana asia, ei sokea, vaan ikänäköinen.
Ovela ukko saahan sitä tuolla tavalla. Vanha tapa on juoda naiset kauniiksi. Onko muuten miehesi selvinpäin?
Itsekin olen 45 ja mieheni on 33. Kun tapasimme, hän luuli minun olevan itseään nuorempi xddd
Mun mies on 65 ja näyttää mun ja muidenkin silmissä 3-kymppiseltä. Mitäs avaaja siihen sanot?
Itse en pysty valehtelemaan naisille vaikka tiedän, että siten saisin pesää
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen 45 ja mieheni on 33. Kun tapasimme, hän luuli minun olevan itseään nuorempi xddd
Minua myös pokailevat yli kymmenen vuotta nuoremmat miehet. Ja töissä opiskelijat luulevat minua jotakuinkin heidän ikäisekseen.
Enkä siis mitenkään ihannoi nuorta ulkonäköäni, mieluummin näyttäisin ikäiseltäni, 46 vuotiaalta aikuiselta naiselta. Joskus yritän pukeutua laadukkaisiin tunikoihin ja mukaviin kävelykenkiin, mikä aiheuttaa tutuissa lähinnä naurun tyrkähdyksen. En vain osaa.
Tiedän samanlaisen naisen, pelkäsin olevan parikymppinen, sanoi olevansa nelikymppinen, kun menin juttusille. Myöhemmin "tunnusti" olleensa vasta 39 vuotias.
Toki vika saattaa olla minussakin, enkä erota täysi-ikäisiä nuoremmista. Toisaalta parikymppinen portsari yritti torpata minulta sisäänpääsyn syyllä, "Ikäraja on tänään kaksikymmentä." vaikka olin 28.
Näistä voidaan lähteä keskustelemaan... 😎👍
Noh, perspektiivi vääristyy kun katsoo tarpeeksi kaukaa/monen vuoden päästä.
Minusta nykyään kolmekymppiset lääkärit näyttävät peruskoululaisilta jne.
Ja minä sanon vilpittömästi, että näytät tasan 45 vuotiaalta. Aivan kuten kaikki näyttävät aina ikäisiltään.
Pimpukka on miehelle nuoruudenlähde. Vähän voi sen saamisen eteen valehdellakin.
Vierailija kirjoitti:
Noh, perspektiivi vääristyy kun katsoo tarpeeksi kaukaa/monen vuoden päästä.
Minusta nykyään kolmekymppiset lääkärit näyttävät peruskoululaisilta jne.
Jouduin auttamaan yhden ihmisen lääkäriin ja sinne osui omastakin mielestä nuori mies. Tämä potilas täräytti hae poika joku oikea lääkäri tänne. Hyvin alkoi minä menin odotushuoneen puolelle kun olin vain käyttämässä.
Upeaa